عرضه محصولات اقتصادمقاومتی بسیج سازندگی سپاه روح‌الله در دومین جشنواره ملی روستا

دومین دوره جشنواره ملی روستا با معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرهنگی روستاهای کشور امسال در اراک میزبان 12 غرفه از محصلات بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۸۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ دومین دوره جشنواره ملی روستا با معرفی توانمندی‌های اقتصادی و فرهنگی روستاهای کشور از 9 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک آغاز به کار کرده است.

این جشنواره که تا 13 مردادماه دایر است از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

بیش از 220 مشارکت کننده از 21 استان کشور توانمندی‌های اقتصادی و فرهنگی استان‌های خود را در فضایی به وسعت 7 هزار و 500 مترمربع به معرض دید عموم قرار داده‌اند.

این جشنواره با هدف ارتقای سطح آگاهی جامعه نسبت به آداب، رسوم، سنن و موسیقی اصیل ایرانی، ایجاد بازارهای موفق و حذف واسطه ها، ایجاد نشاط اجتماعی، الگوسازی، افزایش مشارکت اجتماعی و فرهنگی روستانشینان، شناخت ظرفیت های بوم گردی، احیای سبک زندگی ایرانی - اسلامی و توجه به وضعیت معیشت و اقتصادی مردم به ویژه در سطح روستاها جریان دارد.

سرهنگ پاسدار علی فراهانی مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ گفت: بسیج سازندگی در 12 غرفه از شهرستان‌های استان مرکزی ضمن ارائه محصولات تولیدی در دو بخش اقتصادمقاومتی و ارائه مشاوره به متقاضیان تسهیلات اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: یکی از راهکارهای معرفی محصولات اقتصادمقاومتی عرضه در نمایشگاه‌هایی این چنینی است و به طور قطع در بحث فروش برای تولیدکنندگان بسیار مثمرثمر خواهد بود؛ تبیلغ در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای از دیگر راهکارهای معرفی این محصولات خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات