خبرهای داغ:

ورزشکار کرمانشاهی مدال نقره پرتاب نیزه معلولان جهان را کسب کرد

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه گفت: محمدطاها بیگ رضایی ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های دو و میدانی معلوان جهان (رده سنی جوانان) و در بخش پرتاب نیزه موفق به کسب مدال نقره شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۱۷۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
عزت الله پرنیان در گفتگو  با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: بیگ رضایی در رده سنی زیر 20 سال، کلاس ادغامی F32/34 توانست با رکورد 25 متر و و 36 سانتی متر مقام نایب قهرمانی را از آن خود کند.

 

پرنیان یادآوری کرد: در این بخش نماینده کلمبیا با 33 متر و 76 سانتی متر مدال طلا را کسب کرد و عنوان سوم نیز به عرفان رضایی، دیگر نماینده کشورمان رسید اما به دلیل قانون منفی یک، از دست یابی به نشان برنز بازماند.

 

وی اظهار کرد: روز گذشته نیز اشکان چراغی دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی دو و میدانی موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز پرتاب وزنه شد.

 

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه ادامه داد: چراغی در رقابت های پرتاب وزنه، کلاس F35 گروه سنی زیر 20 سال با ثبت رکورد هشت متر و 65 سانتی متر، مدال برنز را کسب کرد.

 

وی گفت: رقابت های دو ومیدانی جوانان دارای معلولیت جهان از 12 مرداد ماه به میزبانی شهر نوتویل در کشور سوئیس، با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور جهان آغاز شده و تا 15 مرداد ماه ادامه دارد

 

پرنیان یادآوری کرد: کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 4 ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.

ارسال نظرات