خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

شفاعت از خطوط قرمز وهابیت است/ عشق بی اندازه اهل سنت به امام رضا(ع) زبانزد است

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس گفت: شفاعت یکی از خطوط قرمز وهابیت است و قطعا آنان تلاش می کنند این نگاه را در بین اهل سنت توسعه دهند.
کد خبر: ۸۸۹۷۲۶۰
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام سید علی طاهری صبح امروز در مراسم حضور خدام رضوی در سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: امسال دهمین سال است که این برنامه بسیار ارزشمند در کشور در غالب کاروان زیر سایه خورشید انجام شد و عطر و معنویت فضای مطهر حرم را به استان ما آورد.

وی افزود: با حضور پرچم نورانی و متبرک مرجع شریف، حضرت امام رضا(ع) به استان گلستان قطعا برکات زیادی را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم خداوند این توفیق را در سال های بعد نیز به ما عنایت کند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس یکی از ویژگی های استان گلستان را حضور برادران اهل سنت دانست و گفت: آنچه که ما در این استان شاهدیم ارادت هموطنان اهل سنت و ترکمن ما به ائمه اطهار و اهل بیت(ع) است .

طاهری یادآور شد: روزی نظر بزرگترین عالم اهل سنت که در حال حاظر در قید حیات نیست در مورد حضرت زهرا(س) پرسیدند و ایشان پاسخ داد که ما امید به شفاعت حضرت زهرا(س) داریم.

وی ادامه داد: همانطور که می دانید بحث شفاعت یکی از خطوط قرمز وهابیت است و قطعا آنان تلاش می کنند این نگاه را در بین اهل سنت توسعه دهند ولی این جواب قاطع جواب دندان شکنی بود که اهل سنت به وهابیت نزدیک نیستند.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس افزود: هرساله در دهه محرم در شهرهای ترکمن نشین شاهد برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین(ع)  هستیم که روضه خوان و مداحان از خود اهل سنت هستند.

طاهری با بیان اینکه اهل سنت علاقه ویژه ای به امام رضا (ع) دارند، گفت: بارها همه شاهد حضور مردمان عزیز اهل سنت در حرم رضوی بوده ایم که ارادت خاصی به این امام بزرگوار دارند.

به گفته وی؛ در برخی از روایات آمده است که می گویند اگر به سفر حج می روی و برمی گردی تا زیارت حضرت رضا(ع) نروی آن حج قبول نیست و این در روایات ماست و ما از انجام این امر غافلیم ولی اهل سنت این مهم را جزو واجبات حج خود می دانند.

* با ثبت نام در سامانه خادم یاران رضوی، خادم افتخاری امام رضا(ع) شوید

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس بیان داشت: قریب به یکسال است که دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گلستان فعال شده است و می توانید با ثبت نام در سامانه خادم یاران رضوی خادم افتخاری امام رضا(ع) شوید.

طاهری خاطرنشان کرد: هر فرد که مایل به انجام این کار است باید از طریق دفاتر استانی خادم یار شود و در هفته 6 ساعت کار مفید برای امام رضا(ع) انجام دهد که محدودیت شغلی و صنفی ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها