خبرهای داغ:
سخنگوی شورای شهر همدان عنوان کرد

نامگذاری خیابان «خبرنگار» بهترین مصوبه دوره چهارم شورای شهر همدان

سخنگوی شورای شهر همدان با بیان اینکه نامگذاری یک خیابان به نام «خبرنگار» بهترین مصوبه دوره چهارم شورای شهر بود، گفت: در بحث ایجاد خانه مطبوعات محلی نیز که مورد نیاز است با شهردار رایزنی کردیم و قول مساعد دادند.
کد خبر: ۸۸۹۷۴۲۲
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
نامگذاری خیابان به‌نام «خبرنگار» بهترین مصوبه دوره چهارم شورای شهر همدان
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کامران گردان در مراسم جُنگ شادی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور مسئولین استانی و اصحاب رسانه و خانواده آنان در مجتمع فرهنگی هنری عین القضات همدانی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک هفته خبرنگار، اظهار داشت: خوشبختانه ما یک شفاف سازی و یک حضور خوبی از خبرنگاان در جلسات علنی شورای شهر همدان در دوره چهارم داشتیم.

وی افزود: به عنوان سخنگوی این دوره شهادت می دهم خبرنگاران ما هم امانتداری را رعایت کردند و هم پل ارتباطی بسیار خوبی بین مدیریت شهری و مردم بوده اند و از این بابت توانسته ایم هم فرهنگسازی را در سطح شهر همدان و شهرستان‌ها اشاعه دهیم و هم اینکه مصوبات را آن طوری که نیاز باشد به اطلاع مردم برسانیم.

سخنگوی شورای شهر همدان در خصوص آموزش شهروندی، گفت: ما توانستیم بحث آموزش شهروندی را با کمک خبرنگاران نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که برای خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام شده است، افزود: متأسفانه این اقدامات در همه زمینه‌ها کم است و ما در بحث حقوقی و همچنین معیشت آنان می بینیم که با مشکلاتی روبرو هستند .

گردان عنوان کرد: ما سعی کردیم در دوره چهارم تا حدودی به خبرنگاران ارج و بهایی داده باشیم از جمله اینکه در نامگذاری یک خیابان به نام «خبرنگار»، بهترین مصوبه را دادیم و در بحث ایجاد خانه مطبوعات محلی که مورد نیاز است با شهردار رایزنی کردیم و قول مساعد دادند که تا پایان دوره چهارم مکان مناسبی را در اختیار خبرنگاران قرار دهند برای تعاملات اجتماعی و تعاملات بین خودشان تا بتوانند استفاده لازم را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: امید است نواقص در دوره پنجم حل می شود و تعاملات بیشتری با خبرنگاران داشته باشیم.

در ادامه محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات استان همداننیز روز خبرنگار را به عرصه اطلاع رسانی استان تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات