خبرهای داغ:
بیانیه/

محکومیت حضور دو بازیکن ایرانی در مقابل نماینده فوتبال رژیم صهیونیستی از سوی بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی

سازمان بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی حضور دو فوتبالیست ایرانی در مقابل تیم فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و در این خصوص بیانیه ای صادر و خواستار برخورد قاطع با عوامل این اقدام شد.
کد خبر: ۸۸۹۷۸۱۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سازمان بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی حضور دو بازیکن ایرانی در مقابل نماینده تیم فوتبال رژیم غاصب صهیونیستی  را محکوم و در این خصوص بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

امام خمینی(ره): "باید همه به پا خیزیم  و اسرائیل را نابود کنیم و ملّت قهرمان فلسطین را جایگزین آن گردانیم"


حمایت از مردم مظلوم فلسطین یکی از آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام (ره) بوده و در برهه کنونی نیز همچنان مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدضله العالی) و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

در همه میادین ورزشی در سطح بین المللی ورزشکاران دلاور و غیرتمند ما، در طول سالیان متمادی هرگز به خاطر مدال های رنگارنگ جهانی و المپیک، حاضر نشدند بر ارزش ها و شرافت و اعتقادات همه مردمان آزاده ایران و دنیا پا بگذارند و لحظه ای از آلام و درد های مردم مظلوم فلسطین غافل نشدند، تا با این کار بر رسمیت نشناختن رژیم صهیونیست صحه بگذارند.

بطور حتم حرکت اخیر دو فوتبالیست در زیر پا گذاشتن این اصل مهم و خدشه ناپذیر آرمان انقلاب اسلامی، جز بر ننگِ قرار گیری نام ایشان در کنار رضایت دهندگان بر ظلم  مستمر غاصبان کودک کش ثمری دیگری بر ایشان نخواهد داشت.

جامعه ورزش بسیج استان خراسان جنوبی ضمن اعلام انزجار و برائت از این عمل در تضاد با آرمان ها و اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ ایران برخود لازم و  فرض می داند تا حصول و آشکار شدن زوایای مختلف این اقدام خلاف منافع ملی برخورد قاطع و بدون اغماض با کلیه عوامل و مسببان این موضوع پیگیری و مطالبه عظیم مردمی و ورزشی را در سر لوحه امور خود قرار داده و خواهد داشت.


وان تنصرا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم
بسیج ورزشکاران خراسان جنوبی
1396/05/15
ارسال نظرات
پر بیننده ها