خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه کنگاور:

خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه کنگاوربا بیان اینکه حرفه خبرنگاری یک تجربه توام با عشق و انگیزه بالا است، گفت: خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند.
کد خبر: ۸۸۹۸۴۳۸
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
صفرآبادی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کنگاو، با بیان اینکه دنیای امروز دنیای فناوری های اطلاعاتی و ارتباطات است، اظهار داشت: این فناوری ها همواره پدیده های مختلف جهان را به یکدیگر و جهان امروز را به جهان آینده پیوند می دهد.

 

این مسئول بیان کرد: خبرنگاری با توجه به نیاز امروز جامعه انسانی به خبر و تلاش انسان‌ها برای آگاهی از تازه ترین و مهم‌ترین و جالب‌ترین رویداهای جهانی که در آن زندگی می کند ارزش بیشتری یافته است و امروز خبرنگاری به عنوان یک فن و هنر در جامعه مطرح است.

 صفرآبادی با اشاره به علوم جدید در حرفه ارتباطات و خبرنگاری افزود: در عصر جدید و با توسعه روز افزون علوم و فنون ارتباطی و تغییر در محتوا و شکل و کیفیت پیام‌های ارتباطی و دانش روزنامه نگاری نیز مورد تغییر و تحول قرار گرفته است.

 

صفرآبادی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری یک تجربه توام با عشق و انگیزه بالا است، گفت: خبرنگاران سفیران جهادی در عرصه رسانه هستند و حوادث و رویدادها را بدون هیچ کم و کاستی تهیه و دراختیار مردم و جامعه قرار می‌دهد.

 

وی در پایان به ویژگی های یک خبرنگار اشاره کرد و گفت : ذوق و سلیقه، اعتماد به نفس، مسلط بودن به آگاهی های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، صداقت وسرعت عمل از ویژگی های یک خبرنگار است.

ارسال نظرات