خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان:

جایگاه زن و نظام خانواده در جامعه ارتقاء داده شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان گفت: کارگروه ها باید همدلی و هماهنگی را بین خود حفظ کنند تا وضعیت زن و خانواده در سطح جامعه ارتقاء پیدا کند.
کد خبر: ۸۸۹۸۵۶۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، زینب تجری پیش از ظهر امروز در نشست مشترک هیئت رئیسه کارگروه استانی با هیئت رئیسه کارگروه های شهرستانی اظهار کرد: این برنامه به منظور همبستگی و هماهنگی بین کارگروه ها برگزار شد که در این جلسه پیگیر اقدامات کارگروه ها و رفع موانع و مشکلاتی که جلوی رشد و فعالیت آنها را گرفته هستیم.

وی استفاده از نظرات و پیشنهادات کارگروه ها را مهم دانست و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده نیاز است این جلسات را در شهرستان ها پیگیر شویم و خود حضور داشته باشیم تا از نزدیک فعالیت کارگروه ها را رصد کنیم و بتوانیم در تقویت این گروه ها بیشتر از پیش بکوشیم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان تاکید داشت: کارگروه ها باید همدلی و هماهنگی را بین خود حفظ کنند تا وضعیت زن و خانواده در سطح جامعه ارتقاء پیدا کند.

تجری با اشاره به اینکه باید مشکلات را برطرف و راهی برای گشایش مشکلات باشیم، گفت: انتظار می رود کارگروه ها نسبت به موضوعات مهم در سطح شهرستان خود مطالبه گری داشته باشند و یک طرح خوب و قابل اجرا ارائه دهند.

به گفته وی؛ کارگروه زن و خانواده نیاز دارد با کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ...ارتباط برقرار کند و برای بهبود و مثمر ثمر بودن طرح ها و برنامه هایشان با هم تبادل اطلاعات و همفکری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها