خبرهای داغ:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان خبر داد

عضویت 60 درصد عشایر همدان در صندوق بیمه روستاییان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان با بیان اینکه 60 درصد عشایر همدان عضو این صندوق هستند، گفت: در تلاش هستیم در سال جاری جامعه هدف از 60 درصد به 80 درصد افزایش یابد.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۳۷
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
عضویت 60 درصد عشایر همدان در صندوق بیمه روستاییان و عشایر
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مهدی سماواتی امروز در جلسه شورای عشایری استان با اشاره به تصویب مجلس شورای اسلامی از سال 84 برای عضویت روستاییان و عشایر در صندوق بیمه برای استفاد ه از مزایا اظهار داشت: از جامعه عشایری استان همدان یک هزار و 560 خانوار تحت پوشش صندوق بیمه قرار دارند.

وی با بیان اینکه این میزان 60 درصد جامعه هدف را تشکیل می دهد، گفت: در تلاش هستیم در سال جاری جامعه هدف از 60 درصد به 80 درصد افزایش یابد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان با عنوان اینکه 250 خانوار عشایری در استان در حال دریافت مستمری ماهیانه هستند، افزود: در این زمینه استان همدان 8 درصد بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

وی تصریح کرد: استان همدان نخستین استان کشور در جذب افراد به بیمه روستایی و عشایری است و این موقعیت مناسبی برای تمام عشایر ایجاد کرده تا از مزایایی که دولت برای آنها فراهم آورده استفاده کنند.

سماواتی با اشاره به ابلاغ بازنشستگی پیش از موعد جامعه عشایری و روستایی از طرف دولت به صندوق تاکید کرد: پرداخت مستمری پیش از موعد اعضای بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان برای نخستین بار در کشور انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: به زودی احکام حقوقی بازنشستگان عشایر اعلام و برای اولین بار در سطح کشور اجرایی می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر همدان به ایجاد کارگزاری بیمه در مناطق عشایری اشاره کرد و یادآور شد: هدف از ایجاد کارگزاری‌ها حضور آنها در مناطق عشایری است که علاوه بر آن برنامه های تبلیغاتی در سال گذشته ترتیب دادیم که امیدواریم امسال با همت همگانی بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات