خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خبر داد:

همایش روز خبرنگار در تالار فخرالدین اسعد گرگانی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری روز خبرنگار خبر داد و گفت: همایش روز خبرنگار عصر روز ١٧ مردادماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۸۶۳۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، قدرت دائمی با بیان این نکته که ساعت ٥تا٨ عصر روز ١٧ مرداد ماه این همایش برگزار می شود، افزود: این اداره کل به‌عنوان دستگاه متولی رسانه و از باب پاسداشت زحمات خبرنگاران مانند سالهای گذشته این همایش را برگزار می‌کند.
وی اجرای موسیقی، برنامه طنز و تجلیل از خبرنگاران و روزنامه‌نگاران شاخص را از برنامه‌های این روز اعلام کرد و افزود: از خبرنگارانی که در یک سال گذشته در عرصه رسانه مقام کسب کرده‌اند به‌صورت ویژه تجلیل می‌شود.
دائمی تصریح کرد: بنا داریم در این روز همایش روز خبرنگار را در فضایی صمیمی همراه با شادی و نشاط برگزار کنیم.
وی بابیان این نکته که روز خبرنگار نمادین بوده و همه روزها متعلق به این قشر است، اظهار کرد: در این روز تلاش می‌شود از فعالیت‌های اهالی رسانه تکریم شود.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر این نکته که خبرنگاران در جامعه امروز که عصر ارتباطات نام‌گرفته نقش کلیدی دارند، افزود: خبرنگاران بیان‌کننده نقاط ضعف، عقب‌ماندگی، آسیب و موانع رشد و توسعه جامعه هستند.
به گفته دائمی، خبرنگاران بادید باز می‌توانند چالش‌های موجود در جامعه را شناسایی کرده و به اطلاع مسئولان و همه دست‌اندرکاران برساند.
وی در خاتمه به ایجاد امید در جامعه تأکید کرد و ترویج مثبت اندیشی را از دیگر رسالت خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاری فقط بیان نقاط ضعف نیست بلکه این قشر می‌تواند با طرح اقدامات مثبت مسئولان، امیدآفرینی کند؛ با این اقدام جامعه از رخوت و ناامیدی خارج می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها