نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

سپاه پاسداران میدان‌دار دفاع از ارزش‌های نظام است

بوشهرـ نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان‌دار دفاع از ارزش‌های نظام است و در همه صحنه‌هایی که منافع ملی را در داخل و مرزهای کشور دچار مشکل کرده به عنوان خط مقدم وارد عرصه دفا‌ع از منافع نظام و مردم شده است.
کد خبر: ۸۸۹۸۹۵۵
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سید هاشم حسینی‌بوشهری صبح امروز در آئین تکریم و معارفه فرماندهان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: میدان‌دار مبارزه با همه نیرنگ‌ها و توطئه‌ها از ابتدای انقلاب تاکنون رهبری‌های حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری، مردم و نیروی‌های مسلح بوده است که اگر این سه بخش نبود دشمن کاری کرده بود که از اسلام خبری نبود.

وی افزود: اقتدار امام و رهبری عرصه را بر دشمنان نظام تنگ کرده که هر سخنی از دشمن سر می‌زند از ترس است و اگر می توانستند بر علیه کشور ما اقدام می کردند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عنصر دوم ملت رشید ایران است که در همه صحنه ها تا پای جان ایستاده اند و عنصر سوم نیروهای مسلح و بالاخص نیروهای سپاه و بسیج بوده است.

وی با اعلام این که جایگاه ارتش و نیروی انتظامی برای حفاظت از نظام در عرصه داخلی و برون مرزی قابل قدردانی است، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان‌دار دفاع از ارزش‌های نظام است و در همه صحنه‌هایی که منافع ملی را در داخل و مرزهای کشور دچار مشکل کرده به عنوان خط مقدم وارد عرصه دفا‌ع از منافع نظام و مردم شده است.

حسینی‌بوشهری یادآور شد: روحیه شهادت طلبی و ایثارگری منحصر به شیعه نیست بلکه اهل سنت هم شهید تقدیم انقلاب کرده است که این شهدا مایه افتخار ما هستند.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جمیری در سپاه امام صادق(ع) و رزمجو در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه امام صادق(ع) عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مردم استان بوشهر هرگز فعالیت‌های این دو سردار اسلام در طول انقلاب را  فراموش نخواهند شد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: با توجه به تجارب ارزنده و بالای جمیری در سپاه استان بوشهر، ضروری است از تجارب ایشان در رده های بالای سپاه استفاده شود.


ارسال نظرات