مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی :

خبرنگاران صادق، ساعی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌اند

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: خبرنگاران صادق، ساعی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌اند.
کد خبر: ۸۸۹۹۰۲۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تبریک فرار رسیدن 17 مرداد و روز خبرنگار، خبرنگاران را طلایه‌داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه دانست و گفت: خبرنگاران صادق، ساعی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی‌اند.

وی افزود: این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ خبرنگارانی است که برای پویایی و ارتقای جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تاکید بر نقش خبرنگاران در سلامت فرهنگی و فکری جامعه، استیفای حقوق مردم، آگاه‌سازی شهروندان و نیز مقابله با انحراف و بدبینی افکار عمومی تصریح کرد: جامعه بدون خبرنگار پویایی و زندگی خود را از دست خواهد داد.

موسی‌نژاد زمان شناسی، صداقت و اخلاق‌مداری را از ویژگی‌های خبرنگاران استان عنوان و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها با انعکاس اخبار و مشکلات مردم و بیان خواسته‌های همگانی سبب ایجاد نشاط اجتماعی و همبستگی می‌شوند و ارتباط بین مسئولان و مردم را تحکیم می‌بخشند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در پایان با تشکر از زحمات ارزشمند خبرنگاران در انعکاس اخبار کمیته امداد و نیز ز حمات و پشتیبانی آنها در نهادینه سازی فرهنگ انفاق که مدنظر این نهاد است، خاطرنشان کرد: نتیجه تعامل و مشارکت بیش از پیش با رسانه‌ها خدمت بهتر به محرومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات