خبرهای داغ:
از سوی معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) صورت گرفت

غنی سازی اوقات فراغت در طرح جوانه های صالحین

مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام حسین(ع) از عمق بخشی به حلقه های معرفت و غنی سازی اوقات فراغت در طرح جوانه های صالحین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۹۱۰۶
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲

حجت الاسلام منصور رجبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن تشریح برنامه های این معاونت در فصل تابستان بیان داشت: هدف از برگزاری برنامه جوانه های صالحین این معاونت توسط حوزه ها و پایگاه های تابعه ناحیه امام حسین(ع) جذب و عمق بخشی به متربیان، استعداد یابی، شکوفایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان به بهترین نحو ممکن می باشد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت افزود: برنامه جوانه های صالحین در مقطع کودک، نوجوان و جوان از نیمه خرداد مصادف با ماه مبارک رمضان با برگزاری افتتاحیه و همچنین محافل قرآنی شروع شد و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

وی در ادامه گفت: تبلیغات کلاس های جوانه های صالحین به وسیله تمامی پایگاه های تابعه با نصب بنر در مساجد و سطح شهر صورت پذیرفته است.

رجبیان اظهار داشت: کلاس های برنامه جوانه صالحین در قالب های تربیتی، معرفتی، اخلاقی و برگزاری برنامه های اردو، مسابقات ورزشی، استخر و برنامه های مفرح دیگر برگزار می شود.

وی با بیان افزایش استقبال بسیجیان از برنامه جوانه های صالحین نسبت به سال های پیش گفت: حداقل 90 پایگاه تابعه ناحیه امام حسین(ع) در حال برگزاری کلاس های برنامه جوانه های صالحین می باشند و حد نصاب شرکت کننده ها از هر پایگاه 50 نفر می باشد.

رجبیان در پایان اضلفه کرد: علاقه مندان به شرکت در کلاس های برنامه جوانه های صالحین به پایگاه های تابعه ناحیه امام حسین مراجعه فرمایند.


ارسال نظرات