خبرهای داغ:

برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران در هرسین

آیین تجلیل از خبرنگاران با حضور فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادهای سطح شهر در هرسین برگزارگردید.
کد خبر: ۸۸۹۹۴۴۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین، آیین تجلیل از خبرنگاران باحضور فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادهای سطح شهردرهرسین برگزار شد.


شاه آبادی فرماندار هرسین در این جلسه ضمن تبریک روز خبرنگار به مسئولین رسانه های شهرستان اظهار داشت: امروز اگر خبری در رسانه ها درج می شود در حقیقت در حافظه و آرشیو می ماند و این باعث ایجاد مستنداتی از دوران گذشته می شود و این اهمیت کار رسانه است آن زمانی که درج کننده واقعیت باشد.

 
وی افزود: متأسفانه هیچ قسمت از استان به اندازه شهرستان های شرقی در بحث خبر رسانی مشکل ندارد و این به خاطر عدم مطالبه گری مردم است.

 
فرماندار هرسین تصریح کرد: امروز مکان های روزنامه فروشی در هرسین تبدیل به فروش قلیان شده است و لازم است که شهرداری به تغییر دادن کاربری این اماکن اقدام کند و این از مشکلات فرهنگی شهرستان است.

 
شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: تردیدی نیست که در هرسین از اهل قلم خوب  حمایت نشده است و البته ما در این میان تلاش خود را انجام داده ایم.


در ابتدای این جلسه ملکیان رئیس اداره ارشاد اسلامی هرسین ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی به بیان مطالبی در خصوص اهمیت و نقش رسانه در جریانات اجتماعی و اثر بخشی آن پرداخت.

 
وی در پایان بر توجه مسئولین به بحث خبر رسانی تأکید کرد و خواستار همکاری ادارات شهرستان در بحث اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های صورت گرفته شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات