مدرن ترین استخر سرپوشیده استان بوشهر افتتاح شد

بوشهرـ استخر سرپوشیده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۵۲
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ استخر سرپوشیده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افتتاح شد.

فضای سر پوشیده این استخر در فضایی به مساحت ۶۸۸ متر مربع و حوضچه آن در ابعاد ۳۳۷ متر مربع و با عمق ۱.۲۵ تا ۳.۵ متر با سازه فولادی است.

این استخر در یک معماری مدرن و زیبا با داشتن امکاناتی نظیر حوضچه آب سرد، سونای خشک، سونای بخار و جکوزی جهت استفاده عموم مردم ساخته شده است. 

سردار فتح الله جمیری فرمانده اسبق سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سپاه خدمات رسانی به مردم است که در بخش وسایل ورزشی کارهای خوب و ارزنده ای در سطح استان انجام گرفته است.

وی افزود: در چند سال اخیر 60 سالن ورزشی با سقف کوتاه برای ورزش های رزمی و 9 سالن بزرگ با سقف بلند برای ورزش هایی چند منظوره ساخته شده است.

جمیری بیان داشت: در سالن ها و مجموعه های ورزشی ساخته شده درب هایی برای ورود و خروج تعبیه شده تا برای عموم مردم قابل استفاده باشد.

وی افزود: با اشاره به نامگذاری مجموعه ورزشی در روز میلاد امام رضا(ع) اظهار کرد: استخر سلامت بخشی از مجموعه فرهنگی ورزشی خورشید هشتم است چرا که در روز میلاد امام رضا(ع) استخر سلامت کلنگ زنی شد و به همین جهت این مجموعه با نام مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید هشتم نامگذاری شد.

جمیری گفت: استخر سلامت بخشی از مجموعه خورشید هشتم است که حدود 1500 متر زبنای مجموعه ورزشی و خدمات داخلی است که مجموعه داخلی حدود 5000 متر می باشد و دارای درب ورود خروج در قسمت حسینیه و در کوچه می باشد تا عموم مردم بتوانند از آن ها استفاده کنند.

وی افزود: این استخر با بالاترین کیفیت ساخته شده و یکی از استخرهای مدرن استان می باشد و هزینه ای بالغ بر 4میلیارد و 300 میلیون اعتبار برای ساخت آن صرف شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات