جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر:

۷ کاروان حج تمتع استان بوشهر با ۴ پرواز از فرودگاه بوشهر اعزام می‌شوند

بوشهرـ جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت:بیش از یک‌هزار ۳ زائر استان بوشهر در قالب هفت کاروان حج تمتع ۲۱، ۲۲ و ۲۳ مرداد ماه با ۴ پرواز از فرودگاه بوشهر اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۵۳
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حسین ویسه با بیان اینکه اعزام زائران استان بوشهر به خانه خدا از 21 مرداد ماه آغاز می‌شود اظهار داشت: 7 کاروان زائران خانه خدا  با 4 پرواز از فرودگاه بین‌المللی بوشهر به مدینه منوره اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه نخستین پرواز ساعت 2:35 دقیقه بامداد شنبه 21 مرداد انجام می‌گیرد  تصریح کرد: با این پرواز 252 زائر حج تمتع استان بوشهر به مدینه منوره مشرف می‌شوند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر از اعزام گروه دوم  به مدینه منوره از فرودگاه بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد:دومین پرواز با 268 زائر، ساعت 5:40 دقیقه یکشنبه22 مرداد از فرودگاه بوشهر انجام می‌گیرد و پرواز سوم نیز ساعت 12:55 دقیقه همین روز 260 زائر از فرودگاه بوشهر را به مدینه منوره منتقل می‌کند.

ویسه  با اشاره به اعزام آخرین گروه زائران خانه از استان بوشهر بیان کرد:  این گروه  که شامل 260 نفر می‌شود، ساعت 6:35 دقیقه صبح دوشنبه 23 مرداد به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی،با بیان اینکه زائران خانه خدا این استان مدینه قبل هستند گفت: زائران خانه خدا استان بوشهر، مدینه قبل هستند به‌گونه‌ای که مدت اقامت حاجیان در مدینه 6 روز و پنج شب و ملقی ایام در مکه ساکن هستند و به اعمال حج تمتع می‌پردازند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر با اشاره به اینکه از 7 کاروان  اعزامی به خانه خدا دو کاروان مربوط به زائران بوشهری است افزود: ازکاروان‌های اعزامی به حج تمتع استان بوشهر یک کاروان مربوط به زائران دشتستانی، یک کاروان مربوط به زائران گناو‌ه‌ای و دیلمی، یک کاروان مربوط به زائران دشتی و تنگستان و دو کاروان مربوط به زائران شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم است.

ویسه افزود: در مجموع یک‌هزار و 3 نفر زائر و 37 نفر عوامل اجرایی استان بوشهر در هفت کاروان با 4 پرواز به حج تمتع اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات