خبرهای داغ:
شهردار قم عنوان کرد

تلاش شهرداری قم برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف در جامعه

شهردار قم گفت: شهرداری قم آماده همکاری با ستاد امر به معروف بوده و تلاش می‌کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در خدمت این ستاد باشد.
کد خبر: ۸۸۹۹۷۶۷
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مرتضی سقاییان‌نژاد در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با آیت الله سید محمد سعیدی اظهار کرد: طی سالیان گذشته فرامین و دستور العمل‌های متعدد و مختلفی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته اما اگر برنامه مدون و منسجمی در این خصوص وجود نداشته باشد و سنجش عملکردها به مرحله عمل نرسد و ارزیابی مناسبی به وجود نیاید به نظر می‌رسد فایده آنچنانی به وجود نمی‌آید.

شهردار قم افزود: نتایج عملکردها باید مشاهده شود تا نقشه راه برای فعالیت‌های بعدی مشخص و به واسطه این سنجش و ارزیابی، معیار و ملاک‌های شاخص، استنباط و اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد با تشکیل اتاق فکری در باب امر به معروف و نهی از منکر، شاخصه‌هایی در این خصوص تعریف شود تا بتوان به واسطه آن‌ها خروجی مساله را مورد ارزیابی کیفی و کمی قرار داد.

سقاییان‌نژاد تاکید کرد: لزوم تدوین برنامه‌های مناسب در خصوص امر به معروف و نهی از منکر برای جلوگیری از موازی کاری و تامین محتوای فعالیت‌ها از دیگر اقداماتی است که باید در این خصوص انجام شود.

عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم تاکید کرد: رصد برنامه‌ها از نظر کیفی و کمی و ارتقاء برنامه‌ها و فعالیت‌ها در قالب مناسب امری اجتناب ناپذیر است که نیاز به توجه جدی دارد.

وی گفت: شهرداری قم آماده هر نوع همکاری با این ستاد بوده و تلاش می‌کند با فراهم آوردن امکانات شهری در خصوص تبلیغات محیطی در راستای امر به معروف و نهی از منکر و نهادینه سازی این فریضه الهی در خدمت این ستاد باشد.
ارسال نظرات