فرمانده سپاه ناحیه خمین:

اعزام راهیان نور خانوادگی خمین به مناطق عملیاتی غرب

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: تعداد 80 نفر از بسیجیان شهرستان خمین در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۹۹۸۶
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار براتعلی فرمانده سپاه خمین با اشاره به اعزام کاروان اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: 80 نفر از بسیجیان شهرستان خمین در قالب کاروان راهیان نور خانوادگی با دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری اردوی راهیان نور بیان کرد: راهیان نور بهترین راهکار برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلاب است که از این فرصت می‌توان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه فرهنگ اسلامی و انتقال تجارب هشت سال دفاع مقدس استفاده کرد.

سرهنگ پاسدار براتعلی گفت: حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نسل سوم و چهارم در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌تواند یادآور خاطرات آن ایام و ارزش‌های ناب انقلاب و روحیه مقاومت و آزادگی و توفیق حضور در محفل شهدا باشد.

وی افزود: در طول مدت اردو برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب توزیع بسته‌های فرهنگی و معنوی، برنامه‌های ورزشی، مسابقه، قرائت قرآن و زیارت عاشوار برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خمین تصریح کرد: در این اردوی چهار روزه کاروان‌ها از مناطق عملیاتی غرب از جمله ارتفاعات بازی دراز، پادگان ابوذر، تنگه مرصاد، پاوه و دیگر مناطق و یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات