خبرهای داغ:
امام جمعه موقت گرگان:

سازمان ملل یک عنوان تشریفاتی است

امام جمعه موقت گرگان گفت: سازمان ملل متحد یک عنوان تشریفاتی است که در مقابل جنایات رژیم سعودی سکوت اختیار میکند.
کد خبر: ۸۹۰۰۲۴۱
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام لیوانی امام جمعه موقت شهرستان گرگان در خطبه نماز جمعه وحدت آفرین شهرستان گرگان اظهار کرد: سازمان ملل متحد یک عنوان تشریفاتی است که در مقابل جنایات رژیم سعودی سکوت اختیار میکند.
وی در ادامه افزود: کشورهایی که به ظاهر طرفدار حقوق بشر هستند نیر امروز در مقابل حملات شدید هوایی و کشتار مظلوم یمن سکوت اختیار کردند.
حجت الاسلام لیوانی در ادامه با اشاره به اینکه اگر جمهوری اسلامی یک موشک را برای تقویت امنیت خود در خاک خودش آزمایش کند مورد هجمه قرار میگیرد گفت :سازمان ملل متحد و کشورهای به ظاهر طرفدار حقوق بشراگر جمهوری اسلامی یک موشک آزمایش کند او را مورد تحریم قرار میدهند اما همین دولت ها در مقابل تحریم ها و محاصره مردم مظلوم یمن سکوت میکنند البته این مقاومت مردم یمن هر روز بیشتر میشور و روزی رژیم سعودی مانند رژیم اشغال گر قدس در مقابل حزب الله لبنان عقب نشینی خواهد کرد.
وی با اشاره به سالروز مقاومت حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه در مقابل رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی گفت : رژیم صهیونیستی برای اینه قدرت خودش را به رخ لبنان بکشد به جنوب لبنان حمله کرد اما رزمندگان حزب الله ۳۳ روز در مقابل موشک باران ها و بمباران ها مقاومت کردند تا جایی که رژیم غاصب صهیونیستی توان مقابله نداشت و مجبور به عقب نشینی و اعلان آتش بس شد.
امام جمعه موقت شهرستان گرگان با اشاره به سالروز بازگشت اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی خاطر نشان کرد: رژیم افلغی عراق قصد داشت با رهبری صدام جمهوری اسلامی را نابود کند اما او( صدام) نمی دانست که ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده است حتی قبل از اسلام در مقابل هیچ متجاوزی سر فرود نیاورد و دشمن را پشیمان کرده است.
وی در پایان ابراز داشت: ملت ایران در ۸ سال جنگ تحمیلی مقاومت کرد، اگرچه جوانان و زیر ساخت ها وشهرهای مرزی از بین رفت امااین ملت تسلیم نشد ومتجاوز را سرجای خود نشاند و جا دارد تقدیر و تشکر کنیم از خانواده های رزمندگان دفاع مقدس که درمدت ۸ سال دوری فرزند را پذیرفتند وبا صبر و مقاومت وفاداری خودشان را به انقلاب ثابت کردند.
انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها