خبرهای داغ:
در پی وقوع سیل در استان گلستان؛

امداد رسانی سپاه و بسیج به مردم سیل زده

در پی وقوع سیل در استان گلستان و کشته و مفقود شدن چند نفر از هم وطنان گلستانی سپاه و بسیج وارد عمل شد و عملیات کمک رسانی به این روستاها را در دستور کار خود قرار داد.
کد خبر: ۸۹۰۰۸۲۴
|
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان در پی وقوع سیل در استان گلستان و کشته و مفقود شدن چند نفر از هم وطنان گلستانی و خسارات مالی به روستاهای در مسیر سیل و قطع شدن راههای ارتباطی ،  سپاه و بسیج وارد عمل شد و عملیات کمک رسانی  به این روستاها را در دستور کار خود قرار داد.

همچنین تلاش برای پیدا کردن جسد دو نفر از افردای که گرفتار سیل شده بودند هنوز ادامه دارد.

خبرنگار خبرگزاری بسیج در حاشیه عملیات کمک رسانی به سیل زدگان با فرمانده سپاه این شهرستان که در منطقه حضور داشت گفتگو کرد.

 جناب سرهنگ محمود بیات کوهسار در این باره گفت : از روز پنج شنبه که سیل در این دهنه جاری شد و خبر مفقود شدن سه نفر از عزیزان را دادند نیروهای امدادی شهرستان از قبیل هلال احمر و نیروهای مردمی و بسیج مستضعقین و سپاه شروع به تجسس و خدمت رسانی به مردم کردند.

وی افزود:متاسفانه در اثر سیل سه تن جان خود را از دست دادند که یکنفر با جست وجو عزیزان پیدا شد و هنوز جستجو برای یافتن آن دو نفر ادامه دارد .

فرمانده سپاه ناحیه علی آباد در ادامه گفت: حدود 500 نفر از امدادگران هلال احمر نیروهای مردم و نیروهای نظامی و انتظامی حضور فعال دارند و خدمت رسانی همچنان ادامه دارد و امیدواریم جنازه آن دو عزیز هم به لطف خدا و همت جست جو کنندگان پیدا شود.

بیات در تشریح خسارات ناشی از این سیل به خبرنگار بسیج گفت:این سیل به جاده های روستایی و کشاورزی و زمین های اهالی  خسارات زیادی زده است و باعث  قطع  آب و برق این روستاها شده است که همه در تلاشیم تا بتوانیم شرایط را به وضعیت عادی برسانیم.

وی در پایان گفت: سپاه و بسیج با همه توان و به صورت شبانه روزی در جهت خدمتگزاری به مردم سیل زده آماده است تا انشالله شاهد وضعیت بهتر این عزیزان باشیم.

 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها