خبرهای داغ:
سردار حزنی:

حمایت از روستائیان رمز موفقیت اقتصاد مقاومتی/لزوم توجه به مردم

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، بر لزوم توجه به مردم به ویژه قشر روستایی و عشایر کشور گفت: چنانچه ما از آنها حمایت نکنیم دشمن آنها را از ما می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۱۴۱۴
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سید ضیاءالدین حزنی در همایش تجلیل از شبانان و گله داران بسیج عشایری استان کرمانشاه که در محل مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد، ضمن تشکر از سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: با پیگیری هایی که انجام شد موفق شدیم این جلسات را برای 10 استان برنامه ریزی کنیم که اولین جلسه را در استان کرمانشاه برگزار کردیم و پس از این در روزهای آینده در مابقی استانها برگزار خواهیم کرد.

 

وی، گله داران و عشایر را سربازان مقدم خط مقدم اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: هدف از برگزاری این همایش برقراری ارتباط با این قشر است که بتوانیم اتصالی را با آنها برقرار کنیم.

 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در این راستا قصد داریم تقاط ضعف را بیان و تجربیات علمی در راستای هرچه بهتر شدن تولیدات کشاورزی و دامپروری در این همایش در اختیار عشایر قرار داده شود.

 

رمز موفقیت اقتصاد مقاومتی توجه به روستائیان و عشایر است

 

سردار حزنی ادامه داد: مسئولین کشور هر کس به تناسب مسئولیت خود باید نگاه خود را به روستائیان عوض کنند چرا که رمز موفقیت اقتصاد مقاومتی توجه به این قشر است.

 

وی تصریح کرد: متاسفانه کم شدن مسئولیت پذیری مسئولین در خصوص روستائیان سبب شد که روستائیان به حاشیه شهرها بیایند.

 

سردار حزنی تلاش در جهت رفع موانع و مشکلات را در راس امورات دانست و بیان داشت: هر گاه توانستیم این موانع را برطرف کنیم در حقیقت بسیاری از مشکلات اقتصادی را مرتفع کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر ما مردم خود اعم از کرد و ترک و بلوچ و ... را حمایت نکنیم دشمن آنها را از ما می گیرد.

 

این مسئول  افزود: با برقراری این جلسات می توانیم مشکلات قشرهای محروم را به داخل نهادها و ادارات بکشانیم و آنها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

وی تاکید کرد: کلیه تشکیلات وقتی همه نگاهشان مردم باشد می توانند موفق عمل کند و به مردم منفعت برسانند.

ارسال نظرات