فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ:

مراسم یاد بود شهید حججی برگزار می شود

بوشهرـ فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ گفت : مراسم یاد بود شهید مظلوم مدافع حرم، پاسدار سرافراز محسن حججی روز سه شنبه 24 مرداد، ساعت 19 در گلزار شهدای گمنام جزیره خارگ برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۰۱۵۱۸
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبدالکریم دانش آموز فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ اظهار کرد: به همت پایگاه بسیج شهید اهل سنت اسماعیلی ، مژده و سپاه ثارالله خارگ مراسم یاد بود شهید مظلوم مدافع حرم، پاسدار سرافراز محسن حججی روز سه شنبه 24 مرداد، ساعت 19 در گلزار شهدای گمنام جزیره خارگ برگزار می شود.

وی با اشاره به ارزش شهدای مدافع حرم افزود: شهدای مدافع حرم از دو پاداش بهره مند می شوند و آن پاداش دنیوی و اخروی است چرا که برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) از کشور هجرت می کنند و این امر پاداش اخروی شهدای مدافع حرم را دوچندان می‌کند.

دانش آموز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر مدافعان حرم نبودند الان باید در کرمانشاه و همدان با دشمن می جنگیدیم گفت: موقعیت کنونی سوریه و عراق مانند زمان جنگ دفاع مقدس است که در آن زمان آزادسازی خرمشهر اولویت داشت الان نیز باید با همین تفکر نسبت به کمک به جبهه مقاومت اسلامی دغدغه داشت.

فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ افزود: اگر در آن طرف مرزهای کشورمان مقابل تکفیری ها ایستادگی نکنیم می بایست داخل کشور با آن ها بجنگیم، از این رو ایستادگی مدافعان حرمی همچون محسن حججی که برای دفاع از اسلام و کشورمان در مقابل تکفیری ها می جنگندند و به شهادت می رسند از اهمیت ویژه برخوردار است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات