مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تاکید کرد

معنویت و ولایتمداری نقطه قوت سپاه و بسیج

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر بحث ولایتمداری گفت: ولایتمداری و معنویت نقطه قوت بسیج و سپاه است.
کد خبر: ۸۹۰۱۷۱۵
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در هفتمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح‌الله استان مرکزی که با حضور فرمانده دانشگاه افسری و تریبت پاسداری امام حسین(ع) در حسینیه سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد با تاکید بر اینکه ماموریت سپاه و بسیج صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: همه بسیجیان و پاسداران تلاش دارند برای تقویت نظام و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه به وظیفه خود عمل کنند.

وی افزود: براساس بیان رهبر معظم انقلاب همه آحاد ملت بسیجی هستند؛ در حقیقت هر کس که دل در گرو خدمت به مردم و نظام دارد بسیجی است، اگر کسی بتواند برای رفع مشکل نیازمند تلاش کند و زمینه محرومیت او را بردارد، او بسیجی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: اگرچه هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر، توسعه فرهنگ شایسته سالاری و ایجاد زمینه رشد و معرفی فرماندهان، مدیران و رده‌های موفق و برتر در سطوح مختلف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است ولی همه بسیجیان و پاسداران موفق هستند چراکه حافظ آرمان‌ها شهدا هستند.

وی افزود: یکی از دلایل نامگذاری این جشنواره تحت عنوان "مالک اشتر" گفت: یکی از اوصاف مالک اشتر غلبه بر نفس است و این ویژگی برجسته نیروهای سپاه و بسیج ما است که آنان را از نیروهای مسلح دیگر کشورها متمایز می‌سازد.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد دیگر ویژگی مالک اشتر را بحث ولایت‌پذیری برشمرد و گفت: ولایتمداری و معنویت نقطه قوت بسیج و سپاه است. ترویج و الگوبرداری ملت‌های منطقه از بسیج برای ایستادگی در برابر نظام سلطه، پیام اصلی انقلاب اسلامی و انتشار فرهنگ اصیل آن است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه شهدا چراغ راه هستند و باید پیرو راه آنان باشیم، گفت: شهدای ما در مکتب اهل بیت(ع) درس آموختند و به ما یاد دادند که عزت و شرف انسان در بندگی خداوند است و پیروزی از آن کسانی است که در راه خدا جهاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد خاطرنشان کرد: اقتدار کنونی نظام اسلامی، به برکت خون شهدا، ایستادگی ملت و رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب محقق شده است و امیدواریم ما نیز بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا برای حفظ عزت، شرف، استقلال و آزادگی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات