خبرهای داغ:

برگزاری آزمون امر به معروف و نهی از منکر کارکنان خواهر سپاه استان قم

آزمون امر به معروف و نهی از منکر کارکنان خواهر سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به طوز همزمان با سراسر کشور روز شنبه در مرکز آیت الله سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۱۹۹۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

برگزاری آزمون امر به معروف و نهی از منکر پایوران خواهر سپاه استان قم

صدیقه رستمی رابط مشاور نمایندگی خواهران در سازمان بسیج جامعه زنان در خصوص برگزاری آزمون امر به معروف و نهی از منکر به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: این آزمون در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص احیای دو واجب فراموش شده "امر به معروف و نهی از منکر" و با توجه به اهمیت و ضرورت آن و نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی ا ز منکر در جامعه برگزار گردید.

وی افزود: آزمون مذکور از کتاب "چیستی، چرایی و چگونگی امر به معروف و نهی از منکر به طور متمرکز در سراسر کشور برگزار گردد که به حول و قوه الهی آزمون خواهران، روز شنبه در مرکز آموزشی آیت الله سعیدی برگزار شد.

رابط و مشاور نمایندگی خواهران ادامه داد: این فریضه مهم در سلامتی آحاد جامعه نقش بسزایی دارد و با شناخت درست معارف و احکام و شیوه های امر به معروف و نهی از منکر توسط کارکنان سپاه بهتر می توان این فریضه را در بین کارکنان و خانواده های آنان یا بطور کلی آحاد جامعه سپاه اجرا کرد.

رستمی تصریح کرد: از این طریق می توان بر نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر گامی برداشت که این گام در بالابردن سلامت اداری و سازمانی سپاه و در نتیجــه ایفای نقش بهتر در پاســداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی موثر می باشد.


ارسال نظرات