خبرهای داغ:

برگزاری مراسم شب خاطره در پاوه

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه، از برگزاری مراسم شب خاطره و رونمایی از کتاب«ماموستا» همزمان با سالروز حماسه آزادسازی پاوه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۲۲۶
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه،  عباس سروری از با اشاره به ۲۵ مرداد  مصادف با سالروز آزاد سازی پاوه به فرمان حضرت امام(ره) از برگزاری مراسم دویست و هشتاد و سومین «شب خاطره» به مناسبت ذکر شده در این شهرستان  خبر داد.

 

وی افزود: همزمان با برگزاری این مراسم از کتاب «ماموستا» که مجموعه خاطرات ملا قادر قادری امام جمعه پاوه است،  با حضورجمعی از مسئولین فرهنگی کشور، نویسندگان، خانواده معظم شهداء و حماسه سازان آزادسازی شهر پاوه، در یادمان شهدای این شهر رونمایی خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه تصریح کرد: کتاب ماموستا حاصل ۶۰ ساعت مصاحبه حضوری با ملا قادر قادری است که به قلم «علی رستمی» به نگارش درآمده و توسط انتشارات «سوره ه مهر» روانه بازار کتاب می‌شود.

 

وی همچنین در خصوص شب خاطره نیز گفت: در مراسم فوق دکتر «محسن مؤمنی شریف» رئیس حوزه هنری، دکتر مجید مصلحی مدیرکل امور مجلس و استانها و مدیران و معاونین حوزه هنری حضور دارند و  ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه به همراه تنی چند از رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد به بیان خاطرات آزاد سازی پاوه خواهند پرداخت.

 

سروری هدف از برگزاری این مراسم را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم پاوه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و سپاه ناحیه شهرستان پاوه در یادمان شهدای این شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه از چاپ چند کتاب دفاع مقدسی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در آینده نزدیک شاهد چاپ چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و تاریخ شفاهی توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه خواهیم بود.

 

ارسال نظرات