مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر خبرداد؛

برگزاری بیش از هزار برنامه تخصصی اصناف در بوشهر

بوشهرـ با توجه به این که هفته بسیج از 29 مرداد تا 4 شهریور نامگذاری شده این سازمان با هدف گرامیداشت این هفته برنامه متنوع دارد.
کد خبر: ۸۹۰۲۴۰۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر گفت: با توجه به این که هفته بسیج از 29 مرداد تا 4 شهریور نامگذاری شده این سازمان با هدف گرامیداشت این هفته برنامه متنوع دارد.

وی ادامه داد: روز اول ابن هفته به عنوان روز بسیج اصناف، نماز اول وقت، امر به معروف و نهی از منکراست در این روز به کلیه کسبه ها و بازاری ها تاکید شده که به صورت نمادین با تعطیلی مغازه ها به سمت مساجد و نماز خانه ها جهت اقامه نماز اول وقت رهسپار شوند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان بوشهر خاطر نشان کرد: اهم از برنامه های بسیج اصناف در این هفته بدین شهر است؛ سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران بازاری، حضور در گلزار شهداء تقدیم گل به مزار محترم شهداء، برگزاری نشست های تخصصی مربوط به صنوف

برگزاری کلاس های فقه بازار، حضور در نمازجمعه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح بازار، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی است.

غریبی در پایان گفت: مهم ترین روز درهفته بسیج 4 شهریور است که سالروز شهادت حاج مهدی عراقی می باشد و روز بسیج اصناف نامگذاری شده و در این روز همایشی باحضور خانواده شهداء و ایثار گران، بسیجیان، مسئولین استانی، کسبه و بازاریان، رئیس اتحادیه ها و اتاق های اصناف استان برگزار می شود./انتهای پیام


ارسال نظرات