خبرهای داغ:
با حضور آيت‌الله اعرافي

مدیر مسئول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه معرفي شد

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه رسانه رسمی حوزه‌های علمیه با حضور آيت‌الله اعرافي معرفي شد.
کد خبر: ۸۹۰۲۵۳۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹


به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم و معارفه مدیر مسؤول رسانه رسمی حوزه‌های علمیه با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در خبرگزاری حوزه برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام حسن مولایی مدیر مسؤول سابق خبرگزاری حوزه، کریم دلفانی سردبیر سابق خبرگزاری حوزه و یوسف ساعدی سردبیر سابقه هفته‌نامه افق حوزه تقدیر شد و حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کوهساری به عنوان مدیر مسؤول خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام محمدرضا برته سرپرست مدیریت رسانه و اطلاع‌رسانی حوزه، حسن صدرایی عارف سردبیر خبرگزاری حوزه و رمضانعلی عزیزی به عنوان سردبیر هفته‌نامه افق حوزه معرفی شدند.

مرتضی سعیدی دبیر بین‌الملل خبرگزاری حوزه با اشاره به جایگاه رسانه حوزه گفت:‌ رسانه حوزه‌های علمیه به عنوان بازوی رسمی اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت و گوش شنوای طلاب، فضلا و بدنه حوزه فعالیت خود را آغاز کرد و به عنوان پایگاهی برای حوزویان و غیرحوزویان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ این مجموعه با اطلاع‌رسانی فعالیت‌های داخلی مرکز مدیریت و نمایندگی‌های استانی تعامل با نهادها و مراکز مختلف حوزوی در قم و سایر استان‌ها را پیگیری می‌کند و پوشش تأثیرگذار، هدفمند اخبار و بیانات مراجع تقلید و علما را در دستور کار دارد.

دبیر بین‌الملل خبرگزاری حوزه عنوان کرد:‌ این رسانه در عرصه برون مرزی با پوشش خبری و تولید محتوا و پیگیری وضعیت شیعیان و مسلمانان از اقصی نقاط جهان در جریان‌سازی خبری به عنوان رسانه ایفای نقش می‌کند.

وی یادآور شد:‌ دست‌اندرکاران حوزه این دستاوردها را نتیجه عنایات الهی، اخلاص و تلاش جمعی دانسته و آمادگی خود را برای نقش‌آفرینی در عرصه‌های بالاتر اعلام می کنند تا رسانه‌ای در فراز حوزه انقلابی، بین‌المللی و تمدن‌ساز باشیم.

سعیدی با بیان اینکه چنین امر مهمی به جز همت داخلی و ارتقای توانمندی‌های این مجموعه امکان‌پذیر نیست گفت: رسانه حوزه تحول و ارتقا در حوزه اطلاع‌رسانی و بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها را سرلوحه قرار داده است و این تحول مثبت نیازمند حمایت سخت‌افرازی و نرم‌افزاری از سوی متصدیان امر است.
ارسال نظرات