خبرهای داغ:
در دیدار فرمانده ناحیه سپاه از ریاست جدید دادگستری قاینات مطرح شد:

همکاری بسیج با دادگستری برای جلوگیری از آسب های اجتماعی

فرمانده ناحیه سپاه قاینات گفت: ما از طریق بسیج برنامه های زیادی برای پیشگیری از وقوع جرم بخصوص پدیده طلاق داریم و شناسایی عوامل و بسترهای زمینه ساز وقوع جرم را در کار داریم و بسیج برای جلوگیری از این آسیب همکاری با دادگستری دارد.
کد خبر: ۸۹۰۲۹۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده و جمعی از کارکنان سپاه قاینات ازرئیس جدید دادگستری شهرستان قاینات دیدار کردند.

حجت الاسلام ملک آبادی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات در این دیدار ضمن تبریک به جناب آقای رضایی ریاست جدید دادگستری شهرستان قاینات گفت:حضرت علی (ع) می فرماید دست رحمت الهی بر سر قاضی است.

وی افزود: برقراری عدالت و مبارزه با فساد از ویژگی های یک قاضی است و قوه قضاییه زحمات بسیاری را در برقراری عدالت و مبارزه با فساد می کشد که این به تنهایی از دست یک نهاد ساخته نیست بلکه نیروی انتظامی و نهاد های اطلاعاتی و سپاه هم همکاری زیادی در این زمینه می کنند.

در ادامه سرهنگ برات زاده فرمانده سپاه قاینات گفت: سپاه هرچند ضابط مستقیم نیست ولی در بحث امنیت و تبادل اطلاعات و اخبار با استفاده از ظرفیت بسیج کمک کاردادگستری و نیروی انتظامی می باشد.

برات زاده در ادامه افزود: ما در بحث ایجاد امنیت، برقراری نظم و انظباط در مراسم و مناسبت ها کمک کار قوه قضاییه و نیروی انتظامی هستیم و تمام تلاش ما برای جلوگیری از ورود پرونده و تشکیل پرونده های فروان در دادگستری می باشد. و همه تلاش ما با استفاده از ظرفیت بسیج باید برای پیشگیری از وقوع جرم باشد.

برات زاده در ادامه افزود : ما از طریق بسیج برنامه های زیادی برای پیشگیری از وقوع جرم بخصوص پدیده طلاق داریم و شناسایی عوامل و بسترهای زمینه ساز وقوع جرم را در کار داریم و نقطه به نقطه بررسی کردیم که کجا آسیب های اجتماعی زیاد است و بسیج برای جلوگیری از این آسیب همکاری با دادگستری دارد.

وی در پایان گفت: همه کارهایی که ما انجام می دهیم برای رضایت مردم هست و مهمترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی در هر دستگاه رضایت مردم است و ما به دتبال رضایت مردم یک رضایت بالاتری را دنبال می کنیم که آن رضای خداوند متعال است .

جناب آقای رضایی ریئس داد گستری شهرستان قاینات در پایان ضمن تشکر از حضور کارکنان سپاه در دادگستری گفت: امروز متاسفانه آستانه تحمل مردم پایین آمده است و مردم اولین جایی را که انتخاب می کنند دادگستری است و این باعث می شود که نزاع ها بسیار طولانی و پیچیده شود. و برای جلوگیری از این مسئله و تغییر تفکر مردم باید نهاد های فرهنگی و بسیج تلاش بسیاری داشته باشند.

 


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها