فرماندار شهرستان شازند:

هیچ اقدام قابل توجهی در حوزه ورزش همگانی شازند انجام نشده است

میرزایی گفت: در حوزه ورزش همگانی به جرأت می توان گفت که هیچ اقدامی انجام نشده است و متولی امر ورزش در شهرستان باید پیگیری کند و علت آن مشخص شود.
کد خبر: ۸۹۰۳۰۶۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،استان مرکزی ، غلامعباس میرزایی، فرماندار شازند در جلسه شورای ورزش همگانی و امور جوانان شهرستان شازند ضمن تاسف برای شهردارانی که در جلسه حضور نیافتند و همچنین برنامه های مصوب شده را اجرا نکردند گفت: دبیر جلسه(اداره ورزش و جوانان) باید پیگیر مصوبات مربوط به جلسات باشد و عذر و بهانه ای در خصوص عدم اجرای مصوبات این حوزه پذیرفتنی نیست.
 
وی همچنین بیان کرد: چه دلیلی دارد که خود شهرداران در جلسه حضور نداشته باشند؟! باید دلیل این عدم حضور را به صورت کتبی به فرمانداری اعلام نمایند در غیر اینصورت از تمام جلسات کنار گذاشته می شوند.
 
فرماندار شازند عنوان کرد: در حوزه ورزش همگانی به جرأت می توان گفت که هیچ اقدامی انجام نشده است و متولی امر ورزش در شهرستان باید پیگیری کند و علت آن مشخص شود.
 
میرزایی تاکید کرد: شبکه بهداشت و درمان باید بازدید هایی را از سالن های ورزشی سطح شهرستان داشته باشد و گزارش آن را اعلام کند.
 
وی یادآور شد: شهرداری ها و اداره ورزش و جوانان همچنین باید در خصوص ایمن سازی و استانداردسازی وسایل بازی که در پارکها نصب می شوند اقدامات لازم را به عمل بیاورند و اداره ورزش و جوانان موظف است از کلیه پارکها و فضاهای سرباز که دستگاه بازی نصب شده بازدید داشته باشد.
ارسال نظرات