خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه گالیکش؛

مسجد مرکز اتحاد و پایگاه انسان سازی در جهان اسلام است

مسئول نمایندگی سپاه گالیکش گفت : مسجد مرکز اتحاد مسلمانان و پایگاه انسان سازی در جهان اسلام است .
کد خبر: ۸۹۰۳۲۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،  عباسعلی ترشیزی  مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش بمناسبت روز جهانی مساجد در جمع کارکنان سپاه گالیکش گفت : مسجد مرکز اتحاد مسلمانان و پایگاه انسان سازی در جهان اسلام است  و مهم ترین نقش مساجد ، مرکزیت بخشی به عبادت مسلمانان در زمینی پاک و مطهر وتعریف شده برای خداوند است .

وی در ادامه افزود: مسجد در عصر آغازین اسلام ، افزون بر عبادت ، مرکزی برای اداره حکومت نیز بود . پس از آن ، به عنوان مدرسه نیز مورد استفاده قرار گرفت و در واقع مسجد تکیه گاه تمامی مسلمانان در اتکا به خداوند و سمبل قداست ، پاکی ، تقوا و وحدت جامعه اسلامی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه  گالیکش خاطر نشان کرد : امروز می بایست از ظرفیت مساجد به درستی استفاده نمود و محیطی مناسب را برای نوجوانان و جوانان فراهم نمود  تا بتوانیم تربیت اسلامی مناسب داشته باشیم . بسیج و مساجد می بایست برای نوجوانان و جوانان  برنامه های مناسبی داشته باشند تا نسل جوان بتواند با فرنگ اسلام و اسلام شناسی بیشتر آشنا شود .

وی درادامه افزود : یکی از دلایل موفقیت مسجد در کارکرد رسانه ای خود بهره گیری از ارتباطات چهره به چهره است که با توجه به فرهنگ  شفاهی جامعه ایران ، این امر بسیار تاثیر گذار و قابل توجه و فهم می باشد  و ما وظیفه داریم در این راستا تلاش گسترده ای نماییم.

وی در پایان گفت : مردم  با حضور در مساجد حال و هوای معنوی پیدا می نمایند و از احوال یکدیگر در این پایگاه انسان ساز باخبر می شوند و به کمک یکدیگر پرداخته و از هیچ خدمتی برای یکدیگر دریغ نخواهند نمود . جوانان و شرکت کنندگان در مساجد از لحاظ فرهنگی رشد پیدانموده و از هجمه های فرهنگی دشمن در امان خواهند بود .

خبرنگار خبرگزاری بسیج محمدرضا شریفی
ارسال نظرات
پر بیننده ها