فرمانده تیپ پیاده بوشهر:

نقطه ضعف دشمنان بی‌اعتقادی آنها است/ هزینه بالای جنگ با ایران

بوشهر - فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه نقطه ضعف دشمنان ما بی‌اعتقادی آنها است، گفت: امروز استکبار قدرت ما را فهمیده و مجبور است در خانه خود پارس می‌کند.
کد خبر: ۸۹۰۳۳۷۰
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار محمدتقی صفری در همایش تجربه‌نگاری کارکنان تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر در این تیپ با تاکید بر اینکه تجربه فوق علم است، اظهار داشت: ما در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجربه‌ای به عمق بشریت اندوختیم.

صفری با تاکید بر اینکه انسان زمانی ساخته می‌شود که نگاه و وجودش برای خدا، دین، قرآن، استقلال و ارزش‌های انسانی باشد، افزود: اگر تجربه‌نگاری انسان را در بعد معنوی تقویت کند پیمودن مابقی راه سخت نیست.

وی با اشاره به اینکه عمل به دستورات الهی توسط شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس باعث شد راه‌های سخت را به خوبی هموار کنند، افزود: همین قدرت ایمان، مجاهدت و حضور در صحنه سختی‌هاست تا آمریکا را در مقابله به ما ترسانده است.

صفری افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند اگر یک گلوله سمت ما شلیک کنند و از ما یک نفر شهید شود ما صدها نفر از نیروهای آنها را از بین خواهیم برد.

وی نقطه ضعف دشمنان ما را بی‌اعتقادی آنها عنوان کرد و بیان داشت: امروز استکبار قدرت ما را فهمیده و مجبور است در خانه خود پارس می‌کند.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی می‌دانند تجربیات ما در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا مقابله با ایران را جبران‌ناپذیر  کند، اظهار کرد: هزینه‌های جنگ با ایران برای دشمنان بسیار زیاد است.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه نگاه تجربه‌نگاران باید دینی و معنوی باشد، گفت: جایگاه دین و معنویت در تجربیات تشریح شود.

ارسال نظرات