به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر اراک؛

مسابقه "رزمنده شو" با حضور بسیجیان فعال اراک برگزار شد

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر اراک گفت: به منظور ایجاد تنوع در برنامه‌های بسیج با فراخوان گردان این حوزه اقدام به برگزاری مسابقه "رزمنده شو" در بین اعضای گردان طی سه روز متوالی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۳۴۳۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
سرگرد پاسدار شیرایی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر اراک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری سلسله برنامه‌های آموزشی و رقابتی گردان‌ این حوزه مقاومت تحت عنوان "رزمنده شو" خبر داد و گفت: به منظور ایجاد تنوع در برنامه‌های بسیج گردان این حوزه مقاومت را فراخوان کردیم. برای این منظور از 25 مردادماه به مدت سه روز گروهان‌های گردان فراخوانی می‌شوند.

وی افزود: بسیجیان گردان در مدت عضویت در بسیج فعالیت‌های تئوری و تاکتیکی متعددی را فراگرفته‌اند که در این فراخوان این آموزش‌های ارائه شده از اعضای گروهان آزمون گرفته می‌شود. 

سرگرد پاسدار شیریایی ادامه داد: همچنین مسابقات آمادگی جسمانی از جمله دو و میدانی و پیاده‌روی برگزار خواهد شد که برای این منظور هر گروهان به سه دسته تقسیم می‌شود و هر دسته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای بدر اراک با بیان اینکه این برنامه در مدت زمان اجرا از صبح تا ساعت 18 عصر ادامه دارد، گفت: همچنین در آخرین آزمون تحت عنوان "آتش و حرکت" با تفنگ پینت‌بال گروه‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات