خبرهای داغ:
سردار ملک:

پیروزی جبهه مقاومت را مدیون جوانان و شهدا مدافع حرم هستیم/تصویر

فرمانده تیپ نینوا گلستان گفت: پیروزی هایی که در عراق و سوریه اتفاق می افتد مدیون جوانان و شهدا مدافع حرم و تدابیر مقام معظم رهبری هستیم.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۸۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، سردار ملک  فرمانده تیپ نینوا در همایش تجلیل و بازخوانی خاطرات آزادگان شهر قرق عصر دیروز به مناسبت ورود آزادگان به میهن، در معراج الشهدای غواص قرق که به همت پایگاه های بسیج شهر قرق برگزار شد، با بیان اینکه باید به دین،مذهب،ایران و ایرانی بودنمان افتخار بکنیم اظهار کرد :

وی یادآور شد: مادر یکی از بسیجیان که فرزندش سال 95 در ایام عید به سوریه اعزام شد،با اطلاع از نام نویسی دوباره بسیجیان جهت اعزام به سوریه،با چشمانی اشکبار خواستار اعزام دوباره فرزندش به سوریه شده بود.


سردار ملک بیان داشت: رفتار وحشیانه تکفیری ها و داعشی ها با اسراء بخاطر ایجاد رعب و وحشت است؛آنها اسیر را می گیرند و بعد از تماس با پدر و مادر اسیر ، سر اسیر رو جدا می کنند و می گویند صدای فرزندتان را بشنوید.

وی ادامه داد: هر فردی که به دست این وحشیان شهید می شود و بصورت وحشیانه اسرا را به شهادت می رسانند اشتیاق و داوطلب بودن جوانان برای سوریه بیشتر می شود که نظیر این را در تاریخ نداریم.

فرمانده تیپ نینوا گلستان اذعان داشت: شما جایی از تاریخ مثال بزنید که با این همه جنجال و تبلیغات مسموم روز به روز اشتیاق و علاقه سراسر کشور اهم از شیعه و سنی برای حضور در سوریه بیشتر شود .

سردار ملک خاطرنشان کرد: بسیار جالب است که خاطرات دفاع مقدس تکرار می شود،اینها جوانانی هستند که در عصر تهاجم فرهنگی بزرگ شدند، عصری که شب و روز بمباران فرهنگی علیه شیعه،روحانیت،علما، سپاه و بسیج می کنند ،عصری که جوانان ما بصورت آنلاین به تمام دنیا وصل می شوند ،ولی باز شاهد حضور ده برابری  جوانان در چنین صحنه هایی هستیم.

به گفته وی؛ در عصری که بمباران فضای مجازی می شویم جوانان ما باز در صحنه حاضرند.آمریکا آنقدر سرمایه گذاری کرد ولی باز شکست خورد، سوریه ای که شکست خورده بود و تمام شده بود الان پیروز است. سوریه ای که 14 استانش در اختیار جبهه اانصره و داعش بود ، الان بجر عده بقیه استان هایش در اختیار دولت سوریه است.

فرمانده تیپ نینوا گلستان بیان داشت: عربستان عقب نشینی کرده است و با گروه های مخالف دولت سوریه و بشار اسد بندهایی رو مشخص کرد که قبلا اصلا قبول نداشت ، میگفت بشار اسد باید برود ولی الان می گوید حتی می تواند در انتخابات شرکت کند و جزء نامزد ریاست جمهوری باشد در صورتی قبلا از این خبرها نبود.

سردار ملک ادامه داد: عربستان عقب نشینی می کند،قطر در حال برگشتن است،یمن در حال پیروزی است، سوریه نیز در چنین وضعیتی است ، این برای چیست ؟ بخاطر تفکر انقلاب اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری است و این امر را مدیون شهدا هستیم .

وی با بیان اینکه پیروزی هایی که در عراق و سوریه اتفاق می افتد مدیون جوانان و  شهدا مدافع حرم هستیم ، گفت: اگر این رشید مردان نبودند چه بلایی بر سر ما می آمد.اگر سوریه رفته بود امروز باید در کرمانشاه ، سیستان و بلوچستان ، همدان ،زاهدان و کردستان با داعش می جنگیدم .

در پایان مراسم از آزادگان شهر قرق با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها