خبرهای داغ:

برترین های ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

رده ها و شعبات برتر ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جشنواره مالک اشتر ناحیه ای تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۹۰۳۷۳۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

برترین های ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور امام جمعه شهر پردیسان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، فرماندهان حوزه ها و پایگاه های تابعه، خانواده معظم شهدای مدافع حرم در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهر پردیسان برگزار شد.

سردار بهروز اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی سپاه در این مراسم اظهار داشت: امروز مدل جنگ عوض شده است. امروز به خواهران دانشجوی بسیجی ما افسران جنگ نرم می گویند. اگر زمانی ناموس ما روی خاک معنا پیدا می کرد و ما در جنگ سخت بودیم امروز ناموس ما برگشته به آن مفهوم حجاب وعفاف و این میدان افسر می خواهد، فرمانده می خواهد، فرمانده خداجوی و جوان و بسیجی می خواهد.

وی افزود: فرمانده شدن آسان نیست، فرمانده شدن در لشگر امام زمان(عج) یعنی گذشتن از همه چیز به غیر از حق، من شهید حمید باکری را همیشه با یک چیز می شناختم، چشمان خسته اش، این رزمندگان خواب نداشتند و خواب رابر خود حرام کرده بودند وهمیشه در حال فعالیت بودند.

برترین های ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند

اثباتی خاطرنشان ساخت: ما پاسداران اول بسیجی بعد پاسدار هستیم یعنی اگر پاسدار بسیجی نباشد بهتر است این لباس سبز سپاه را با آن تجارت نکند این لباس سبز سپاه لباس بسیجیان خاص است یعنی این لباس از خون پاک برادران شهید ماست که باید حرمت این لباس نگه داشته شود و بسیجی وار کار نمائیم نه برای جایگاه و مقام

وی در پایان افزود: امروز جنگیدن خیلی سخت تر از گذشته شده است و فرمانده شدن خیلی سخت شده است امروز ما در جنگ نرم هستیم که خیلی وسیع تر از جنگ سخت است و خیلی مهم است که کسی فرمانده باشد و با فضای مجازی ارتباط داشته باشد و بسیجی بماند.

امیر حسین مرادی فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نیز در این مراسم ابراز داشت: تا زمانی که این کشور و این ملت به امنیت احتیاج دارد؛ به نیروی بسیج و انگیزه بسیج، به سازماندهی بسیج و عشق و ایمان بسیجی احتیاج دارد .

وی افزود: امروز کشور ما، ملت ما، دنیای اسلام محتاج درست فهمیدن است، درست عمل کردن و ایستادگی کردن است ملت ایران الگو است در میان ملت ها، جوانان ملت موتور حرکتند باید معارف دین را تبلیغ کنند و آنچه را مردم احتیاج دارند و آنچرا جوانان احتیاج دارند برای پاک بودن،برای پاک زیستن، برای سبک زندگی اسلامی، برای مسلمان شدن به معنای واقعی کلمه، برای عاقبت بخیری اینها به اینها یاد بدهید.

در ادامه سعید نوروزی دبیر جشنواره مالک اشتر ناحیه امام حسن مجتبی(ع) گزارشی از روند برگزاری جشنواره مالک اشتر برای حاضرین در مراسم ارائه داد.

در پایان موفق ترین رده در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و شعب حوزه ها و پایگاه های تابعه فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) مورد تقدیر قرار گرفتند.

برترین های ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در جشنواره مالک اشتر تجلیل شدند


ارسال نظرات