خبرهای داغ:
مسئول شورای راهبردی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) خبر داد

فعالیت ۲۸ کارگروه تخصصی و موضوعی در شورای راهبردی سپاه استان قم

مسئول شورای راهبردی سپاه استان قم از فعالیت ۲۸ کارگروه تخصصی و موضوعی در این شورا خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۵۱۰۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
فعالیت 28 کارگروه تخصصی و موضوعی در شورای راهبردی سپاه استان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «علی شریفی» در دومین جلسه کارگروه پیگیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش که در سالن جلسات ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش در قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: هر دستگاهی باید بضاعت و توانمندی خود را برای عمل به منویات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی بشناسد.

وی افزود: مقام معظم رهبری هشت سال موضوعات اقتصادی و دو سال نیز به طور ویژه اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار داده اند.

مسئول شورای راهبردی سپاه استان قم ادامه داد: در حال حاضر ۲۸ کارگروه تخصصی و موضوعی در سپاه استان قم موضوع اجرای مطالبات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری را در جامعه رصد و پیگیری و عملیاتی می‌کنند.

وی خاطرنشان ساخت: از این تعداد کارگروه، ۲۰ مورد مربوط به قشر‌های بسیج و هشت مورد آن نیز در حوزه معاونت‌های سپاه فعالیت می‌نمایند.

شریفی تاکید کرد: ضرورت دارد چرخه کار کارگروه‌ها از ارائه طرح و راهبرد تا تبدیل راهبرد‌ها به راهکار مناسب مورد بررسی و دقت قرار گیرد.

در این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی ملکی مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش، حجت الاسلام قاسمی نیا معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و رئیس کارگروه، حجت الاسلام زارعی رضایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قم، سیدمحمد تقی حسینی مسئول دفتر جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه، روسای ادارات آموزش و پرورش ناجیه چهار و جعفریه، محمدرضا شکویان رئیس سازمان بسیج فرهنگیان قم، مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان اداره کل و نواحی آموزش و پرورش و مسئولانی از اداره کل آموزش و پرورش استان قم و تعدادی از منتخبان بسیج فرهنگیان استان حضور داشتند.

 
ارسال نظرات