مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد

تخصیص هشت میلیارد ریال ای تکمیل سالن ورزشی «داودآباد»

حقدادی از تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سالن ورزشی شهر داودآباد خبر داد و گفت: تا پایان سال این سالن ورزشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: امسال ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی و استانی برای تکمیل سالن ورزشی شهر داودآباد اختصاص یافت.

وی با اشاره به اینکه به دنبال عقد قرارداد با پیمانکار برای تکمیل سالن ورزشی هستیم، اظهار کرد: در صورتی که شرایط قانونی اجازه دهد تا پایان سال این سالن ورزشی تکمیل خواهد شد.

حقدادی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این سالن از محل اعتبارات استانی در نظر گرفته شده بود که باتوجه به اینکه در سال‌های اخیر، تخصیص اعتبارات استانی پایین بوده است موفق به تکمیل سالن نشده بوده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه در شهر داودآباد یک سالن توسط ناحیه مقاومت بسیج و یک سالن توسط آموزش و پرورش در دست اجرا است، افزود: با تکمیل پروژه‌های ورزشی این شهر و هم پوشانی با سایر دستگاه‌ها، این سالن‌های ورزشی در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت.

عملیات اجرایی سالن ورزشی شهر داودآباد از سال ۸۹ آغاز شده است که قرار بود در همان سال مورد بهره‌برداری قررا گیرد ولی تا به امروز همچنان به شکل نیمه کاره مانده است، در این مدت بارها مسئولان مختلف ضمن بازدیدهایی که از این پروژه داشته‌اند وعده‌هایی برای تکمیل پروژه داده‌اند که متاسفانه هنوز به مرحله اجرا در نیامده است

ارسال نظرات