معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی:

اقتدار کشور دشمنان را پای میز مذاکره آورد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت: دشمنان نظام اسلامی به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به نظام هستند لذا باید هوشیار باشیم؛ هر جا که ما در موضع قدرت قرار داشتیم، دشمن از در مذاکره وارد شده است.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۲۰
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از اراک؛ حجت‌الاسلام محمدامین حقدادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که همزمان با سالروز شهادت امام جواد(ع) و به همت حوزه مقاومت بسیج کوثر 3 در مسجد امام علی(ع) کوی معلم برگزار شد، با اشاره به جنایات داعش و گروه‌های تروریستی در منطقه گفت: امروز دنیا با پدیده زشت اسلام تکفیری و اسلام سلفی مواجه است، که به خود اجازه ریختن خون مسلمانان را می‌دهد و به گمان خودشان به اجر و پاداش هم می‌رسند.

وی افزود: خداوند متعال از آفرینش این جهان هدفی داشته است و این جهان را بیهوده خلق نکرده، خداوند در قرآن کریم می‌فرماید"من اراده کردم این زمین از دست ستمگران بیرون آید و به دست مستضعفین برسد." البته این اتفاق را خداوند به وسیله اسبابش که ما انسان‌ها هستیم محقق می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی تصریح کرد: تحقق اهداف الهی به آسانی اتفاق نمی‌افتد و انسان زمانی متوجه امور می شود که بتواند با عقل سلیمش میان خیر و شر و خداوند و طاغوت انتخاب صحیح را انجام دهد.

حجت‌الاسلام حقدادی با اشاره به ظهور امام زمان(عج) تصریح کرد: بایستی با الگوگیری از سیره شهدایی همچون مثل شهید حججی‌ها و دیگر شهدای مدافع حرم و همانند دیگر شهدای اسلام خود را فدای امام زمان(عج) کنیم تا جامعه را برای ظهور حضرت آماده کنیم.

وی افزود: برخی گمان می‌کنند با ظهور حضرت مهدی(عج) دنیا به پایان می‌رسد، در صورتی که با ظهور حضرت دنیا شروع می‌شود رجعت هم برای صالحان و هم برای مستکبران اتفاق می‌افتند.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت حوزه‌های علمیه استان مرکزی با بیان اینکه ما امروز مدیون شهدای مدافع حرم هستیم، چراکه این شهدا از جان خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش زندگی کنیم، گفت: شهدای مدافع حرم با نثار جانشان کوتاهی ما در زمینه امر به معروف و نهی از منکر و تحقق امر ظهور جبران کردند.

حجت‌الاسلام حقدادی با بیان اینکه دشمن با ترفندهای مختلف علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند، افزود: دشمنان نظام اسلامی به دنبال استفاده از نقاط ضعف کشور هستند تا علیه ملت ایران اعمال زور کنند لذا باید هوشیار باشیم تا دشمنان سوءاستفاده نکنند، چراکه هر جا که ما در موضع قدرت قرار داشتیم، دشمن از در مذاکره وارد شده است؛ نمونه این اقدامات را هم در جنگ تحمیلی و مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم.

وی با یادآوری اینکه دشمنان هرگز علیه نظام راه به جایی نخواهند برد، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با عناوین مختلف درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برآمده‌اند ولی با عنایت پروردگار و حضور همیشگی مردم در صحنه‌های مختلف و رهبری مقام معظم رهبری به اهداف شوم خود دست پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات