خبرهای داغ:
امام جمعه گرگان:

کارمندان دولتی در حل مشکلات مردم کم نگذارند/ 9 هزار و 602 پروژه طی چهار سال در گلستان افتتاح شد

امام جمعه گرگان گفت: کارمندان انسان‌های خوب و خدمتگزار هستند، مسوولیت اصلی کارمندان دولتی، خدمت صادقانه در محدوده وظایفشان است و در انجام تکلیفی که بر عهده گرفتند در حل مشکلات مردم کم نگذارند.
کد خبر: ۸۹۰۷۶۸۴
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان گرگان اظهار کرد: کارمندان انسان‌های خوب و خدمتگزار هستند، مسوولیت اصلی کارمندان دولتی، خدمت صادقانه در محدوده وظایفشان است و در انجام تکلیفی که بر عهده گرفتند در حل مشکلات مردم کم نگذارند.
امام جمعه گرگان با تبریک روز کارمند ابراز کرد: کسی که نماینده دولت است از نظر شرعی و ملی مسوولیت سنگینی دارند.
نورمفیدی با اشاره به اینکه انسان به جهان خلقت باید شناخت معرفتی پیدا کند، تصریح کرد: اگر بخواهیم کسی را بشناسیم و در زمان ما زندگی نمی کند معمولا از طریق صفات و خصوصیات او می توانیم با او آشنا شویم رابطه انسان و خدا خاص است با حقیقت ایمان، خدا قابل دیدن است.
امام جمعه گرگان با بیان اینکه با چشم دل می توان خدا را دید، افزود: امام علی (ع) از راه بیان صفات خدای متعال می خواهد خدا را در دل ها بیاورد و ما با چشم دل خدا را ببینیم.
نورمفیدی با اشاره به اینکه مومنان خداشناسی خود را تقویت و کامل تر کنند، ابراز کرد: انسان وقتی خداشناسی را در خویش را تقویت کند در راه بندگی نیز بهتر عمل خواهد کرد.
وی به تحلیلی از حوادث سوم شهریور طی 76 سال گذشته اشاره کرد و گفت: حوادث گذشته باید امروز ما را به این نتیجه برساند که کشور به استقلال رسیده و باید قدردان این نعمت باشیم، روزی کشور یک شبه مورد حمله قوای متفقین قرار می‌‌گیرد و امروز کشور از لحاظ سیاسی و بین‌المللی در جایگاه مناسبی است.
امام جمعه گرگان با اشاره به روز پنجم شهریور که به عنوان روز داروسازی نامگذاری شده است، گفت: داروسازی یکی از نیازهای جامعه است باید در این زمینه تلاش کنیم تا به خودکفایی برسیم و روح دانشمند کشورمان محمدابن ذکریای رازی را با تلاش‌هایمان احیا کنیم و به دنیا نشان دهیم ایران شخصیت‌های بزرگی در خود جای داده است.
نورمفیدی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: دست‌های پلید نفاق و اربابان آنها شهیدان رجایی و باهنر را در آتش خشم‌شان سوزاند.
وی با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: همه دولت‌ها بعد از انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی در دوران خودشان انجام دادند امروز کشور از نظر خدمات مردمی نمی‌گوئیم چیزی نیاز ندارد اما آنچه در توان دولت جمهوری اسلامی بوده انجام شده است.
امام جمعه گرگان در خصوص خدمات چهار ساله دولت تدبیر و امید در استان گلستان گفت: 9 هزار و 602 پروژه طی چهار سال در گلستان افتتاح شد که 6 هزار و 71 پروژه عمرانی و 3 هزار و 931 پروژه اقتصادی بوده است این پروژه‌ها 14 هزار و 81 اشتغال در استان ایجاد کرد.
نورمفیدی کل اعتبارات صرف شده در دولت تدبیر و امید طی چهار سال در این استان را 4 هزار و 239 میلیارد تومان عنوان کرد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم محسن حججی و خوش محمدی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم برای دفاع از امت اسلامی جان شیرین خود را تقدیم کردند که امیدواریم در اعلا درجات بهشت جای بگیرند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها