مشارکت بیش از ۷ هزار نفر در جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص)

دبیر استانی چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) گفت: در چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) 7 هزار و 746 نفر ثبت نام کردند که در نهایت 420 نفر به مرحه استانی به میزبانی شازند راه یافتند.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۴۰
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، از شازند؛ حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهارمین دوره جشنوراه قرآنی گل‌های محمدی(ص) و فاطمی(س) که به میزبانی شهرستان شازند برگزار می‌شود، با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره با حضور شرکت کنندگانی از 9 شهرستان در حال برگزاری است، گفت: در این جشنواره 7 هزار و 746 نفر ثبت‌نام کردند که 1200 نفر به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

وی افزود: 420 نفر به مرحله استانی که به میزبانی شهرستان شازند در حال برگزاری است راه پیدا کردند. که امروز مرحله استانی این جشنواره با حضور 220 نفر در گروه پسران و در روز دوشنبه با حضور 220 نفر از دختران دنبال خواهد شد.

مسئول دارالقرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های ترتیل، تحقیق، مفاهیم و حفظ برگزار می‌شود و اساتید این جشنواره کارشناسان سازمان دارالقرآن است.

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی با اشاره به راه‌یابی 15 نفر از شرکت کنندگان در گروه پسران برای مسابقات ترتیل و دوره تخصصی تحقیق گفت: همچنین امروز 15 نفر از پسران برای حضور در دوره تخصصی ترتیل و تحقیق که در کرج برگزار خواهد شد انتخاب می‌شوند.

دبیر استانی چهارمین جشنواره قرآنی گل‌های محمدی(ص) گفت: از شروط شرکت در این جشنواره گذراندن آزمون قرائت نماز است چنانچه نتیجه این آزمون در تعیین نفر برتر تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات