خبرهای داغ:
با سخنرانی فرمانده لشکر عملیاتی قم؛

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم به همت مرکز آموزشی درمانی کامکار عرب نیا قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۰۸۳۶۲
|
۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: شهدای مدافع حرم طبق فرموده مقام معظم رهبری اجر دو شهید را دارند چرا که اگر این عزیزان نبودند امروز باید در داخل کشور و در شهر‌های ایران با دشمن می‌جنگیدیم.

وی بیان کرد: امنیت امروز ما مدیون شهداست و به برکت این اقدامات و پیروزی‌های جبهه مقامت، فتنه داعش در حال از بین رفتن است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابیطالب (ع) قم تصریح کرد: دشمنان به دنبال تشکیل جنگ نیابتی بودند که با دیوار مستحکم جبهه مقاومت مواجه شدند و این روحیه ایثار و شهادت تمام توطئه‌های آن‌ها را از بین برد.

گنجعلی به شهادت شهید حججی اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام با شهادت خود انقلابی در دل مردم دنیا ایجاد کرد و این شهید والامقام ره صدساله را یک شبه طی کرد.

ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، نیز در این مراسم گفت: دشمنان مدرن‌ترین موضوعات را برای ایجاد اختلاف و ضربه زدن به اسلام به کار می‌بندند تا بتوانند به اهداف خود برسند، اما موفق نخواهند شد.

وی افزود: فتنه داعش که یک جنگ عقیدتی به شمار می‌رود در حقیقت به این خاطر بود که بتوانند با شیعیان و بیداری اسلامی مقابله کنند، اما نه تنها موفق نشده، بلکه این اقدام آن‌ها موجب اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان و شیعیان شد و بیداری اسلامی که برگرفته از نظام اسلامی است روز به روز گسترش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه گفت: به برکت راهی که امام راحل برای ما ترسیم کرده‌اند، امروزه این فرهنگ با وجود همه دسیسه‌های دشمن افزایش یافته و دشمنان را مایوس کرده است.

ایرانی‌خواه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم گفت: این شهدای والا مقام از همه لذت‌های دنیوی خود گذشتند و با حضور در جبهه مقاومت، در دفاع از ارزش‌های اسلامی گام برداشتند که برای همگان الگو به شمار می‌روند.
ارسال نظرات