خبرهای داغ:

7 نفر از مصدومان گروه جهادی طلوع حق به تهران اعزام می‌شوند

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از اعزام هفت تن از اعضای گروه جهادی طلوع حق که شب گذشته در مناطق محروم گیلان‌غرب دچار سانحه شدند به تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۸۸۸۰
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، هوشنگ امیریان اظهار داشت: تا یک الی 2 ساعت آینده مصدومان سانحه تصادف شب گذشته در مناطق محروم گیلان‌غرب با اتوبوس ویژه فوریت‌های پزشکی به تهران منتقل می‌شوند.

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: این امر در کاهش مراجعه خانواده این مصدومان به بیمارستان طالقانی نیز موثر است.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه از روز گذشته تمام امکانات شهرستان‌های تابعه استان و گیلان‌غرب بسیج شده است و اقدامات اورژانسی انجام شده است.

امیریان تصریح کرد: 2 نفر از حادثه‌دیدگان پس از وقوع حادثه و قبل از انتقال به بیمارستان گیلان‌غرب به شهادت رسیدند.

این مسؤول با اشاره به انجام اقدامات ویژه اورژانسی برای دیگر مصدومان، اضافه کرد: اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان گیلان‌غرب انجام شد و مابقی مصدومان که انتقال آنان بلامانع بود شب گذشته به کرمانشاه منتقل شد.

وی افزود: از همین رو فراخوانی برای حضور همه متخصصان و پزشکان مربوطه از جراح فک و صورت تا متخصص بیهوشی داده شد و وضعیت اورژانسی در بیمارستان طالقانی برگزار شد.

به گفته امیریان، از ۹ نفر مصدوم 2 نفر دارای وضعیت اورژانسی هستند که اقدامات درمانی در دست اقدام است و هفت نفر دیگر به تهران اعزام می‌شوند.

گفتنی است، فردا مراسم تشییع شهیدان امین شیرازی و سید‌امیر فارس‌حسینی، جان‌باختگان حادثه رانندگی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات