خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر مطرح کرد

بازدید یک میلیون و 800 هزار نفر از نمایش بازسازی غدیر خم

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر کشور گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر برنامه بازسازی میدانی واقعه غدیر را در نقاط مختلف کشور به صورت مستقیم دیدند.
کد خبر: ۸۹۱۰۴۷۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر کشور با آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به تشکیل این ستاد اظهار کرد: روز بسیج در سال 89 با روز عید غدیر تقارن پیدا کرد و این مساله موجب شد که بازسازی میدانی واقعه غدیر را در کشور آغاز کنیم.

وی ادامه داد: امسال بازسازی واقعه غدیر را به صورت میدانی در بیش از 150 نقطه کشور خواهیم داشت، بازسازی میدانی این واقعه روی مردم تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر افزود: سال گذشته بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر برنامه بازسازی میدانی واقعه غدیر را در نقاط مختلف کشور به صورت مستقیم دیدند، مشاهده بازسازی واقعه غدیر تاثیر بیشتری نسبت به شنیدن داستان این واقعه بر روی مخاطب می‌گذارد.

سلیمانی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: سال گذشته این برنامه در دو کشور جهان از جمله عراق برگزار شد، امسال هم متقاضیان زیادی را از کشورهای اسلامی برای بازسازی واقعه غدیر داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلایلی امکان برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر را در کشورهای اسلامی متقاضی نداریم، امیدوار هستیم که بتوانیم در سال‌های آینده در اکثر این کشورها این برنامه را برگزار کنیم. 

ارسال نظرات