خبرهای داغ:
امیرآبادی تاکید کرد

ضرورت تشکیل کمیته تحقیق و تفحص توسط شورای شهر/پیگیری حادثه فوت میوه فروش و پیمانکار

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تحقیق و تفحص شوراهای شهر از مسائل شهری را بنده با کمک دوستان در مجلس نوشتیم و تصویب شد و درهمین قضایای اخیر قم شورای شهر می‌تواند با تشکیل کمیته تحقیق و تفحص به موضوعات اتفاق افتاده رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۹۱۰۷۴۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار با اساتید و طلاب انقلابی اظهار کرد: بلافاصله بعد از فهمیدن قضیه فوت آقای عباسی (وانت بار میوه فروش) رئیس دفترم را به همراه روحانیون و معتمدین منطقه به خانه مرحوم عباسی فرستادم و در مراسم ختم مرحوم عباسی شرکت کردم و به شورای شهر نامه نوشتم که حتما قضیه پیگیری شود.

وی با اشاره به صحبت‌های انجام شده با مسؤولان شهرداری و بیان برخی مصوبات، ورود دادستانی به این مسئله را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: باید توجه داشته باشیم وقتی که دادستانی وارد قضیه شده است، دادگاه در حال بررسی شواهد و مدارک موجود است پس باید منتظر حکم دادگاه باشیم ولی بنده مراقبم که حقی پایمال نشود. در قضیه پیمانکار هم  همین روند در حال پیگیری است.  

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اینکه شبکه‌ها و کانال‌های معاند و ضد انقلاب می‌خواستند از آب گل آلود ماهی بگیرند و آتش این قضیه را شعله‌ور کنند ورود رسانه‌ای به این موضوع نکردم ولی همان طور که بیان کردم در حال پیگیری این دو مسأله هستم.

وی اظهار کرد: قانون تحقیق و تفحص شوراهای شهر از مسائل شهری را بنده با کمک دوستان در مجلس نوشتیم و تصویب شد و درهمین قضایای اخیر قم شورای شهر می‌تواند با تشکیل کمیته تحقیق و تفحص به موضوعات اتفاق افتاده رسیدگی کند. 

ارسال نظرات