خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) خبرداد:

اجرای طرح «مهربانی در ماه مهر» در مناطق محروم کرمانشاه

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اجرای طرح مهربانی در ماه مهر توسط این نهاد در مناطق محروم استان و برای سومین سال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۰۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

بهرام میرزائی در گفتگوبا خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، از از اجرای «مهربانی در ماه مهر» در استان و برای سومین سال خبر داد و گفت: این طرح  برای سومین سال است که در مناطق محروم و بی بضاعت استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

 

وی  این طرح را در راستای طرح های محرومیت زدایی و جهادی دانست و افزود: در این طرح حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کوله و لوازم تحریر ایرانی اسلامی بین دانش‌آموزان مناطق محروم بی بضاعت توزیع می‌شود.

 

معاون فرهنگی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در طرح مذکور شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود، پاوه، روانسر،  دالاهو و سرپلذهاب تحت پوشش قرار گرفته اند.

 

وی ادامه داد: هم اکنون لوازم تحریر و وسایل اولیه تحصیل مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت در مناطق فوق در حال توزیع است و طی چند روز آینده نیز توزیع آن در محلات حاشیه نشین شهر کرمانشاه آغاز می‌شود.

 

میرزائی خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ هزار بسته لوازم التحریر و کوله دانش آموزی بین این دانش آموزان توزیع شده  و امسال به ۲۵۰۰ بسته تغییر کرده است.

ارسال نظرات