مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

آمادگی پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در روز عید قربان برای دریافت نذورات خیران

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد استان در سطح شهرستان‌ها در روز عید قربان آماده برای دریافت نذورات خیران هستند.
کد خبر: ۸۹۱۱۲۶۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه در عید قربان امسال تمامی دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری به منظور جمع‌آوری نذورات و قربانی‌های مردم خیر استان دایر خواهد شد، گفت:  تمامی دفاتر این نهاد در شهرستان‌های استان در روز عید آماده دریافت نذورات مردمی خواهند بود.

وی افزود: عید قربان عید رهایی از بند شیطان، ایثار و گذشت است؛ روزی است که مردم باید توجه ویژه‌ای را به افراد نیازمند داشته باشند و با اهدای نذورات و گوشت‌های قربانی این مهم را محقق کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی در عید قربان سال گذشته بیش از 90 میلیون تومان نذورات و قربانی به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کردند، پیش‌بینی می‌شود امسال این رقم رشد قابل قبولی داشته باشد.

موسی‌نژاد با اشاره به اینکه کمیته امداد، خانوارهای نیازمند برای دریاقت گوشت قربانی را شناسایی کرده است، ادامه داد: نذورات مردم در همان روز عید بین خانوارهای تحت حمایت توزیع خواهد شد.

 وی در پایان ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران، ابراز امیدواری کرد: خیران در عید قربان امسال نیز همچون سال‌های گذشته با  اهدای قربانی خود به نیازمندان علاوه بر اجر معنوی در خوشحالی این خانواده‌ها سهیم شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات