خبرهای داغ:

دیدار معاون پژوهش حوزه با پدر شهید محمد یزدیان

حجت الاسلام والمسلمین میر معزی معاون پژوهش حوزه های علمیه با حضور در خانه حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین یزدیان، پدر شهید محمد یزدیان با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۴۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

دیدار معاون پژوهش حوزه با پدر شهید محمد یزدیان

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین میر معزی معاون پژوهش حوزه های علمیه با حضور در خانه حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین یزدیان پدر شهید محمد یزدیان با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که حجت الاسلام شفیعی مسئول اداره ایثارگران حوزه های علمیه نیز حضور داشت، معاون پژوهش حوزه  ضمن ابلاغ سلام آیت الله اعرافی و توجه ویژه به خانواده شهدا از طرف مدیریت حوزه های علمیه، پدر شهید را مورد تفقد قرار داد و گفت: شهدا سرمایه ما هستند وما هر چه داریم از برکت شهدا وخانواده آنان است.

 همچنین در این دیدار پدر شهید محمد یزدیان ضمن خوشحالی از تفقد و سرکشی مسئولان حوزه و توجه به خانواده معزز ایثارگران به بیان خاطرات وزندگی شهید پرداخت و گفت: شهید محمد یزدیان اگر چه در 19 سالگی به شهادت رسید اما در همان مدت کم منشا برکات زیادی بود و در  زندگی خود علاوه بر دلسوزی و زیرکی که داشت در کنار تحصیل کلاسیک تا دیپلم، دروس مقدمات حوزه را نیز فراگرفت.

خاطر نشان می شود: شهید محمد یزدیان در عملیات محرم در موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 
 
 
ارسال نظرات