خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد

افتتاح ۱۵۲ پروژه بهداشتی درمانی در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همزمان با افتتاح بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند در همدان ۱۵۲ پروژه بهداشتی درمانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۱۱۴۴۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

افتتح ۱۵۲ پروژه بهداشتی درمانی در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حبیب‌الله موسوی بهار امروز در حاشیه افتتاحیه بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و با تشکر از شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند بیان داشت: همزمان با افتتاح بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند در همدان ۱۵۲ پروژه بهداشتی درمانی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۹ پروژه در حوزه بهداشت است که اغلب این پروژه ها سال گذشته کلنگ زنی شده بودند و امسال به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت : بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شده بود که از این میزان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار متعلق به بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند و ۵ میلیارد تومان نیز در حوزه بهداشت و درمان نهاوند هزینه شده و مابقی اعتبار دیگر نقاط استان هزینه شده است که به بهره برداری خواهند رسید.

وی گفت: بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند اولین بیمارستانی است که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان نهاوند ساخته شده است و قصد داریم این بیمارستان را به یک بیمارستان معتبر تبدیل کنیم بیمارستانی که در منطقه جنوب استان با اتصالی که به استان کرمانشاه هم هست این بیمارستان مرکز پروما (آسیب‌ها و حوادث) خواهد بود.

موسوی بهار خاطرنشان کرد: این بیمارستان به صورت‌ نمادین افتتاح خواهد شد و تا تکمیل شدن کادر پزشکی و خدماتی و... طی چند هفته نیز کارهای فنی پزشکی نیز به بهره برداری کامل خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات