خبرهای داغ:
به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛

دوره آموزش سرگروه های صالحین ویژه خواهران برگزار شد

دوره آموزش مقدماتی سرگروه های جدید صالحین ویژه خواهران به همت معاونت تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) به مدت دو روز در مرکز شهید سعیدی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۱۷۳۴
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

 دوره آموزش سرگروه های صالحین ویژه خواهران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام مهدی جوشقانیان معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)گفت: سـابـقـه تـشـکـیل بسیج مردمی در اسلام به تشکیل اوّلین حکومت اسلامی توسّط پیامبر(ص) درمدینه بازمی گردد که مـردمـانی بـودنـد هر کدام دارای شـغـل خـاصّ خـود (کـشـاورز، دامدار، کـاسـب و...) در هـنـگـام هـجوم دشمن به فرمان پیامبر(ص) بسیج می شدند و به جبهه های نبرد می شتافتند.

جوشقانیان  افزود:حضرت امام (ره) در این رابطه می فرمایند: قضیه بسیج ، همان مساله ای است که در صدر اسلام بوده است این مساله جدید نیست، در اسلام سابقه داشته است و چون مقصد ما اسلام است، باید هر جوانی یک نیرو باشد برای دفاع از اسلام و همه مردم و هر کسی در هر شغلی که هست مهیا باشد برای جلوگیری از کفر و هجوم بیگانگان.

معاون تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) تصریح کرد: هنوز یک سال از صدور فرمان امام نگذشته بود که رژیم بعث عراق با هدف براندازی نظام نوپای اسلامی و با حمایت استکبار جهانی، علیه ایران دست به حمله همه جانبه زد. در چنین شرایطی بود که جوانان سلحشور این مرز و بوم، به اشاره امام به صورت خودجوش و تحت تشکل‌های بسیجی به جبهه‌ها شتافتند.

وی در دامه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند که قدرتی در بسیج نهفته است که می تواند با یکایک ارتش های کلاسیک جهانی مقابله کند.

 

ارسال نظرات