خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

امروز در دنیای غرب وجدانی وجود ندارد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: بی‌تفاوتی های سازمان حقوق بشر در مقابل این ظلم‌ها نشان می‌دهد که برخلاف ادعاهای غربی ها که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند، امروز در دنیای غرب وجدانی وجود ندارد و همه وجدان‌ها مرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۱۲۴۳۲
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص نسل‌کشی های بزرگ علیه مسلمانان در میانمار اظهار کرد: کشتارهای اخیر مردم مظلوم میانمار در حقیقت ادامه همان سیاست‌های خصمانه صهیونیست و دشمنان اسلام است.
وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام اساسا با صرف اسلام و مسلمانان دشمنی دارند و شیعه و یا سنی بودن مسلمانان برایشان تفاوتی ندارد.
این مسئول با اشاره به کشتارهای بی‌شمار مسلمانان توسط دشمنان جهان اسلام تبیین کرد: کشتار مردم مظلوم میانمار که تنها خواسته‌شان زیستن در خانه اجدادی‌شان است در ادامه همان کشتارهای زنجیره‌ای مسلمانان در سراسر جهان بوده که به روش‌های مختلفی همچون قتل‌عام و بمباران‌ها اتفاق می‌افتد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: بسیار تاسف‌بار است که سازمان های دایه حقوق بشر نسبت به این ظلم‌ها و مظلوم‌کشی ها بی‌تفاوت بوده و سکوت اختیار کرده‌اند.
حجت‌الاسلام معبودی مطرح کرد: سازمان‌های دایه حقوق بشر و به‌ویژه کشورهای اروپایی که در مقابل حقوق پایمال شده یک حیوان، راهپیمایی می‌کنند امروز در مقابل این همه ظلم علیه مردم مظلوم و غرق شدن مسلمانان بی‌گناه هیچ حرفی نمی‌زنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه سازمان‌های حامی حقوق بشر که هزینه‌هایشان را از همین مردم تامین می‌کنند در برابر این ظلم‌ها بی تفاوت بوده و عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین در بخش پایانی این گفت و گو متذکر شد: بی‌تفاوتی های سازمان حقوق بشر در مقابل این ظلم‌ها نشان می‌دهد که برخلاف ادعاهای غربی ها که خود را حامی حقوق بشر می‌دانند، امروز در دنیای غرب وجدانی وجود ندارد و همه وجدان‌ها مرده‌اند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها