خبرهای داغ:
مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

بازسازی واقعه غدیر در شهرستان علی آباد کتول

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان از بازسازی واقعه غدیر در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۳۶
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، علی خالقی مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان در مصاحبه با خبرنگار بسیج در خصوص بازسازی واقعه غدیر اظهار کرد: بازسازی واقعه غدیر درایام دهه امامت و ولایت و در آستانه عید سعید غدیر درشهرستان علی آباد کتول برگزار می گردد.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه نینوا گلستان گفت: بازسازی واقعه غدیر در روز چهارشنبه مورخ 96/06/15 ساعت 17 در شهرستان علی آباد کتول برگزار خواهد شد.

خالقی بیان داشت: واقعه عظیم و تاریخی غدیر خم مهمترین حادثه تاریخ اسلام بعد از بعثت پیامبر اعظم (ص) می باشد که باید به آن بیشتر توجه شود زیرا غدیراساسی ترین برنامه پیامبر اعظم (ص) برای دوام و عزت و شکوه اسلام است.

به گفته وی؛ غدیر، نماد اتحاد امت و نشان پیوند رسالت و امامت است و این دو از یک ریشه می باشند و این بیانگر آن است که غدیر متعلق به تمامی امت اسلام می باشد.

خالقی گفت: غدیر یک مدل و الگوی کامل برای حکومت اسلامی است  و باید به این موضوع شاخ و برگ داده شود و در قالب برنامه های جدید و مبتکرانه معرفی شود.

وی در پایان از آحاد مردم استان گلستان به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان علی آباد کتول  برای حضور در جشن بزرگ ولایت دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها