خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

واقعه غدیر خم در هرسین بازسازی می شود

فرمانده سپاه ناحیه هرسین از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۴۳۱۹
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲

سرهنگ محمدی در گفتگو با خبرگزاری بسیج کرمانشاه، از برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: واقعه غدیرخم و اعلان جانشینی و ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) از سوی پیامبر اسلام(ص) و به دستور خداوند متعال، از جمله مهمترین حوادث تاریخ اسلام است که پس از آن اوج عظمت و شکوه دین مقدس اسلام و همین طور اهل بیت پیامبر علیهم السلام آشکار و نمایان شد به طوریکه خداوند با نزول آیه اکمال، دین و نعمت های خود را بر انسان با وقوع حادثه غدیر و اعلان ولایت علی (ع) و خاندانش کامل یافته اعلام فرمود.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: بر این اساس ما وظیفه داریم که این حادثه مهم تاریخی و دینی را که متعلق به مسلمانان است را برای نسل های امروز به زیان ها و روشهای مختلف بیان کنیم.

 

وی تصریح کرد: مراسم بازسازی واقعه غدیر خم از سال 91در سراسر کشور  اجرایی شد و تا به امسال این برنامه به نحو احسن انجام شده و انتظار می رود که مراسم بازسازی واقعه غدیر امسال در هرسین هم با برنامه ریزی ها و تنوع خاصی که در نحوه اجرای آن در نظر گرفته شده بتواند رضایت خاطر شهروندان را فراهم کند.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: این برنامه امروز عصر در ساعت 18:00 در  جنب پارک دانشجو و روبروی اداره فنی و حرفه ای شهرستان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های شاد و متنوع و جشن بزرگ غدیر با حضور گروه طنز و هنرمندانی از مرکز استان از جمله دیگر برنامه هایی است که در این روز بعد از مراسم بازسازی واقعه غدیر برگزار می شود و در نهایت  به قید قرعه به 100 نفراز شرکت کننده جوایزی اهدا می شود.

 

وی در پایان ضمن تشکر از دست اندرکاران این برنامه افزود: این برنامه به همت ستاد بازسازی واقعه غدیر خم متشکل از ادارات و ارگان های شهرستان انجام می شود.

ارسال نظرات